22.11.12

Όταν γνώρισα τον Σάκη!

Υπάρχουν κάποιες στιγμές που νιώθεις και κάνεις σαν μικρό παιδάκι! Τι κι αν έχεις κλείσει ήδη τα 26 και θεωρείσαι ώριμο άτομο. Όχι ότι δεν είσαι, αλλά να, σε κάτι τέτοιες στιγμές το ξεχνάς. Και είναι τόσο ωραία! Έτσι ένιωθα την μέρα που πήγα να δω τον Σάκη. Τώρα που το περιγράφω, μου φαίνεται λιγάκι αστείο το βράδυ εκείνο. Αστείο όσον αφορά τον τρόπο που το χειρίστηκα εγώ…

Για, να τα πάρουμε όμως από την αρχή! Ο Σάκης, ο Ρουβάς ντε, είναι μεγάλη αδυναμία. Για πολλά κοριτσάκια. Όλες τον θέλουν αλλά μπορούν εύκολα να τον «μοιραστούν» γιατί ξέρουν ότι ανήκει σε όλες τις «ρουβίτσες» του. Ανάμεσά τους κι εγώ.


Τόσο καιρό έγραφα γι’ αυτόν, τον παρακολουθούσα στα επαγγελματικά του αλλά και στα προσωπικά του και κάθε φορά σκεφτόμουν πόσο τέλειος είναι. Ε, τώρα το διαπίστωσα κιόλας!

Τον γνώρισα από κοντά κι ενώ φυσιολογικά θα έπρεπε να τον απομυθοποιήσω, συνέβη το αντίθετο. Είναι όντως τόσο τέλειος! Γλυκός, αστείος και όμορφος και sexy… Και επιτέλους τον γνώρισα και δεν είναι πια ο τραγουδιστής που απλά έχω την αφίσα του πάνω από το γραφείο μου. Σου ακούγεται λίγο παιδιάστικο; Αυτό είναι! Ο Σάκης είναι χαρά για μένα, σαν αυτή που νιώθεις όταν τρως το πρώτο παγωτό το καλοκαίρι, όταν ανοίγεις τα δώρα τα Χριστούγεννα ή όταν η μαμά σου έχει φτιάξει ένα πεντανόστιμο κείκ.


Ο Σάκης είναι ιδέα, είναι ένας άνθρωπος που μπορείς μόνο να λατρέψεις… Τον ερωτεύεσαι αστραπιαία, σε καθηλώνει μέσα σε μόνο λίγα δευτερόλεπτα και το κάνει όλο αυτό να φαίνεται τόσο απλό ενώ δεν είναι. Όπως και το να τον γνωρίσεις φαίνεται τόσο απλό ενώ δεν είναι. Και δεν εννοώ το πρακτικό κομμάτι. 

Εγώ όταν γνώρισα το Σάκη χάρηκα τόσο πολύ που το κατάλαβαν όλοι χωρίς να χρειαστεί να το πω! Καλά, φταίει και η φωτογραφία που έβγαλα μαζί του και καμάρωνα σαν γύφτικο σκεπάρνι δίπλα του…


Ένα γλυκό φιλί, ένα ζεστό χαμόγελο, η στιγμή της χειραψίας που προσπάθησα να «παγώσω», η αμηχανία μου, ο αισθησιασμός του στη σκηνή, τα αγαπημένα τραγούδια, το «ευχαριστώ» που νιώθω για τον «μεσολαβητή» σε όλο αυτό και η πιο τέλεια φωτογραφία που θα μπορούσα να έχω μέχρι στιγμής! Αυτά κρατάω, από την μέρα που γνώρισα τον Σάκηηηηηηηηηηηηηηηη….

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για πες...