15.9.10

Μου αρέσεις γιατί...

Από τότε που είμαι μαζί σου βλέπω την ζωή μου με άλλα μάτια, ακόμα και στις δύσκολες στιγμές κάπου στο βάθος υπάρχει ένα φως και ξέρω ότι είναι το δικό σου!

Όταν είμαι μαζί σου ο χρόνος σταματάει και υπάρχεις μόνο εσύ κι εγώ!

Μου δίνεις όλα αυτά που θέλω με την ένταση και την στιγμή που τα θέλω ακόμα κι ας μην το καταλαβαίνω εκείνη την στιγμή!

Η σιωπή μου δεν με τρομάζει ούτε μου προκαλεί αμηχανία όταν είμαστε μαζί!

Αγαπάω όλα αυτά που αγαπάς χωρίς να χρειάζεται να προσποιούμαι αλλά ακόμα κι όταν διαφωνώ δεν με πιέζεις.

Σε κάθε χάδι σου λιώνω, σε κάθε σου γλυκιά κουβέντα σε ερωτεύομαι ξανά, σε κάθε μας συνάντηση ανυπομονώ για την επόμενη.

Με προσέχεις και με φροντίζεις σαν να είμαι μωρό!

Γιατί νιώθεις όλα αυτά για μένα και ας μην μου τα λες, απλά με κάνεις να τα νιώθω.

Μου αρέσεις γιατί είσαι έτσι όπως σε  θέλω και σε θέλω γιατί είσαι εσύ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για πες...