9.2.16

Χριστίνα Παύλου: Το διαζύγιο, οι δύσκολες στιγμές και ο νέος έρωτας!

Την γνωρίσαμε ως το κορίτσι του καιρού του StarΗ Χριστίνα Παύλου έκλεψε τις εντυπώσεις από το πρώτο κιόλας δελτίο του σταθμού και λίγο καιρό αργότερα ο γάμος της με τον Ανδρέα Μπέκιο έγινε πρωτοσέλιδο. Ένας πραγματικά λαμπερός γάμος που συζητήθηκε. Κράτησε όμως μονάχα 5 χρόνια. Την ευτυχία διαδέχτηκε ένας δύσκολος χωρισμός.

Η Χριστίνα διαπίστωσε από πρώτο χέρι ότι τα παραμύθια δεν έχουν πάντα happy end.Κατάφερε όμως να ξεπεράσει τις δύσκολες στιγμές, όπως εξομολογείται στοTLIFEέχοντας δίπλα της ανθρώπους που αγαπά. Σήμερα, είναι ξανά ευτυχισμένη και ερωτευμένη και κάνει όνειρα για το μέλλον της.

Όσα πέρασε την έκαναν πιο δυνατή. Τα εξομολογείται με απόλυτη ειλικρίνεια στοTLIFE και με διάθεση να ξορκίσει τις κακές στιγμές του παρελθόντος για να δώσει θέση μόνο στις χαρούμενες που ζει στο παρόν κι αυτές που θα ακολουθήσουν στο μέλλον!


Μετά από έναν τόσο λαμπερό γάμοκανείς δεν θα περίμενε να έρθει οχωρισμός και μάλιστα τόσο γρήγοραΤι συνέβη;
Πράγματι, ο γάμος μου ήταν λαμπερός, σχεδόν παραμυθένιος. Έζησα 5 χρόνια ονειρεμένα δίπλα στον άνθρωπο που αγάπησα πολύ. Περνάγαμε πολύ όμορφα μεταξύ μας. Λίγες μέρες πριν χωρίσουμε, η συμπεριφορά του άρχισε να αλλάζει ξαφνικά, χωρίς λόγο, και κάποιο πρωινό, μου είπε “φεύγω”, και απλά εγκατέλειψε το σπίτι μας, τον γάμο μας, και απλά εξαφανίστηκε. Τον έπαιρνα τηλέφωνο να ζητήσω μια εξήγηση αλλά δεν μου απαντούσε. Έχασα τη γη κάτω από τα πόδια μου. Ήταν μεγάλο σοκ αφού δεν είχαμε προβλήματα στον γάμο μας. Δεν μου έδωσε την ευκαιρία να μάθω το γιατί με εγκατέλειψε τόσο άκαρδα. Λίγες μέρες μετά, έμαθα ότι είχε συνεχίσει την ζωή του με άλλη γυναίκα και μάλιστα είχαν μετακομίσει μαζί. Εκεί, συνειδητοποίησα ότι τα παραμύθια δεν έχουν πάντα happy end.
Προσπάθησες να δώσεις δεύτερη ευκαιρία;
Το θεωρώ αυτονόητο, όταν αγαπάς, να δίνεις ευκαιρίες ειδικά όταν τα προβλήματα προκύπτουν μέσα σε ένα γάμο, ένα θεσμό τον οποίο πιστεύω και σέβομαι. Ένας γάμος δεν είναι μόνο καλές στιγμές. Απαιτεί προσπάθεια και υπομονή στα δύσκολα. Θεωρώ, βέβαια, ότι αν αγαπάς αληθινά, κάνεις τα πάντα να τα βρεις με τον άνθρωπό σου... Δεν είναι όμως όλοι για τα δύσκολα... Και μια σχέση γάμου για να κρατήσει, προϋποθέτει θέληση και δύναμη ψυχής από τους δυο.



Πώς στάθηκες ξανά στα πόδια σου
Στάθηκα με πολύ μεγάλη δυσκολία στα πόδια μου. Ήταν πολύ επώδυνο για μένα γιατί πέραν του προσωπικού, είχα vα αντιμετωπίσω και άλλα θέματα που μας συνέδεαν.
Ποιοι ήταν δίπλα σου;
Στα δύσκολα είχα την οικογένεια μου και τις φίλες μου. Τέτοιες στιγμές καταλαβαίνεις πόσο σημαντικό είναι να έχεις αληθινούς ανθρώπους διπλά σου.
Ποια είναι η σχέση σου τώρα με τον πρώην σύζυγό σου;
Μετά από όλα αυτά που πέρασα, προφανώς, οι σχέσεις μας είναι ανύπαρκτες.
Ήταν εύκολο να ξαναβρείς τους ρυθμούς μετά το διαζύγιο;
Πέρασε αρκετός καιρός για να ξαναβρώ τους ρυθμούς μου και τον εαυτό μου. Έχω μάθει στην ζωή μου να αντέχω στα δύσκολα. Είμαι από την φύση μου αισιόδοξη και πιστεύω πως ότι δεν σε σκοτώνει, σε κάνει πιο δυνατό.



Πιστεύεις αυτό που λένε ότι τελικά όλα γίνονται για καλό;
Φυσικά. . .λένε πως όταν μια πόρτα κλείνει, ανοίγει κάποια άλλη. .. Όταν έρχεται η συνειδητοποίηση, τότε τοποθετείς τα πράγματα εκεί που πρέπει. Ωριμάζεις από κάθε εμπειρία και προχωράς πιο δυναμικά στη ζωή σου.
Τώρα σε τι φάση σε πετυχαίνουμε; Είσαι και πάλι ερωτευμένη;
Ζω μια πολύ όμορφη φάση αυτή την περίοδο της ζωής μου. Είμαι ερωτευμένη με έναν άνθρωπο που με κάνει να χαμογελάω και στέκεται δίπλα μου και στα εύκολα και στα δύσκολα. Για μένα αυτό είναι ευλογία.

Τι σχέδια κάνεις για το μέλλον;
Σχέδια υπάρχουν πολλά! Σίγουρα θα ήθελα να αποκτήσω μια ευτυχισμένη οικογένεια γιατί θεωρώ ότι είναι το σημαντικότερο γεγονός που ολοκληρώνει την ζωή ενός ευτυχισμένου ζευγαριού. 



Η τηλεόραση σου λείπει; Θα ήθελες να επιστρέψεις σε μία εκπομπή;
Έζησα πολλές όμορφες στιγμές στην τηλεόραση. Γέμισα με εμπειρίες, γνώρισα και δούλεψα με αξιόλογους ανθρώπους και πάνω από όλα αγαπούσα αυτό που έκανα... Δεν αποκλείω κάτι εφόσον θα υπήρχε κάτι που θα με ενδιέφερε και θα ταίριαζε σε μένα και στην προσωπικότητα μου.

By TLIFE

1 σχόλιο:

  1. Το όνομά μου είναι Ζαφειρία Αλέξανδρος, έρχομαι από την Αθήνα, αλλά μετακομίζω στη Σκωτία με τον σύζυγό μου, θέλω να μοιραστώ αυτά τα καλά νέα για τη ζωή μου με όλους και με όσους χρειάζονται βοήθεια στον γάμο / σχέση. Υποβλήθηκα για έξι χρόνια, ο σύζυγός μου με άφησε και συνέχισε να έχει άλλη γυναίκα μόνο και μόνο επειδή η οικογένειά του δεν με αγάπησε και επειδή δεν μπορούσα να του δώσω ένα μωρό, φώναξα για επτά χρόνια επειδή ο σύζυγός μου με χώρισε. Ψάχνα για το ξόρκι ότι το σύννεφο με βοήθησε στο διαδίκτυο συναντήθηκα τόσοι πολλοί μάγοι, όλοι έβαλαν χρήματα χωρίς να με βοηθήσουν, αλλά στις 3 Αυγούστου 2019, είδα μια ηλεκτρονική συνεισφορά ενός καλού μάγου ονόματι Drigbinovia. Αποφάσισα να έρθω σε επαφή μαζί του όταν έρχομαι σε επαφή μαζί του, μου είπε ότι το πρόβλημά μου είχε λυθεί επειδή ήρθα σε επαφή μαζί του, του είπα όλο το πρόβλημά μου και έκανε μια υπόσχεση ότι θα με βοηθήσει να επιστρέψω τον άντρα μου πίσω. Ο Drigbinovia με διδάσκει και μου έδειξε τι να κάνω, ακολουθώ όλες τις οδηγίες και κάνω αυτό που μου ζήτησε να κάνω μετά από τρεις μέρες μου είπε ότι ο σύζυγός μου θα με καλέσει πριν κοιμηθώ εκείνη την ημέρα και να ζητήσω συγγνώμη. Μόλις μου είπε τα πάντα, ο σύζυγός μου με τηλεφώνησε και μου ζήτησε να τον πάρω πίσω μετά από έξι χρόνια διαζυγίου. σήμερα μοιράζομαι αυτό το μήνυμα γιατί θέλω να μάθει ο κόσμος και είναι καλή δουλειά και είμαι επίσης πολύ χαρούμενος που είμαι έγκυος και για όσους από εσάς που χρειάζεστε βοήθεια, προβλήματα με την εργασία ή την προώθηση επικοινωνήστε με την Drigbinovia σήμερα και λύστε το πρόβλημά σας εδώ είναι e-mail: doctorigbinovia93@gmail.com ή whatsapp τον Ι +2348144480768 Σας υπόσχομαι ότι το πρόβλημά σας θα λυθεί

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...