7.6.14

Επόμενος σταθμός: Το καλύτερο καλοκαίρι της ζωής μου!

Η δουλειά είναι το ίδιο κουραστική, οι ώρες στο γραφείο παραμένουν πολλές και οι υποχρεώσεις τρέχουν… Υπάρχει όμως κάτι που κάνει όλα αυτά τα στραβά κι ανάποδα, που δεν μπορείς να αντέξεις όλη τη διάρκεια του χρόνου, να μοιάζουν μικρά και ανούσια. Απλοί λόγοι για να γκρινιάξεις στους κολλητούς, για να ακυρώσεις μια βαρετή έξοδο ή για να κοιμηθείς λιγάκι παραπάνω. Ε, αυτό το κάτι που τα ανατρέπει όλα είναι το καλοκαίρι.

Ήρθε! Με τις βροχούλες του και τα έκτακτα δελτία επιδείνωσης. Δεν παύει όμως να είναι εδώ και να μου κλείνει πονηρά το μάτι. Του το κλείνω κι εγώ και όλα καλά! Γιατί αυτό το καλοκαίρι θα είναι απλά μαγικό...

Εντάξει, δεν είμαι ούτε η Πυθία ούτε η Άση Μπίλιου για να ξέρω τα μελλούμενα. Είμαι απλά ένα αισιόδοξο και ονειροπόλο κορίτσι που ανυπομονεί να υποδεχτεί όλα αυτά που θα έρθουν.

Ήμουν πάντα αυτή που έβλεπε την καλή και θετική πλευρά των ανθρώπων και των πραγμάτων. Ήμουν πάντα η αφελής που πιστεύει στις καλές προθέσεις, στα happy endings και στα παραμύθια. Ήμουν αυτή που πάντα περίμενε την αιώνια αγάπη αλλά ζούσε τον κάθε έρωτα σαν να είναι ο τελευταίος της. Και μην κοιτάς που χρησιμοποιώ αόριστο, ακόμα είμαι όλα αυτά. Το επιδιώκω να είμαι.

Κάποιες φορές βέβαια, βγαίνω εκτός τροχιάς. Χάνω το στόχο, χάνω το μπούσουλα… Χάνω τον εαυτό μου. Χάνομαι! Και μετά με βρίσκω πάλι και όλα καλά!

Γιατί, να σου πω και κάτι; Είναι τόοοοοοσο μεγάλη αλήθεια ότι η ζωή είναι μικρή, που δεν αξίζει να μιζεριάζεις για τίποτα και για κανέναν. Όσο έχεις ανθρώπους που σε αγαπάνε και είναι εκεί για να μοιραστούν μαζί σου στιγμές, έχεις τον καλύτερο λόγο για να περιμένεις το καλύτερο. Κι ας λένε ότι έρχονται τα καλύτερα εκεί που δεν τα περιμένεις...

Εγώ λέω, τα καλύτερα έρχονται έτσι κι αλλιώς! Εδικά το καλοκαίρι. Ο ήλιος βγαίνει πάντα το πρωί. Ειδικά το καλοκαίρι. Η γκρίνια, η κούραση και η ταλαιπωρία είναι αλλιώτικη αυτή την εποχή.

Η χαρά, το κέφι και οι διακοπές είναι οι πρωταγωνιστές. Τα μπάνια, τα ξενύχτια, τα παγωτά, οι συναυλίες και οι εξορμήσεις είναι τα μόνα που μπαίνουν στην “to do list’’. Και τις συζητήσεις μονοπωλούν ο πρώτος γάμος στην παρέα και οι ετοιμασίες του, το πρώτο μωράκι και όλα τα γύρω γύρω, οι καλοκαιρινοί έρωτες που έφυγαν ή θα έρθουν και τα όνειρά μας…


Όσο έχεις ανθρώπους να μοιράζεσαι όλα αυτά, δεν χρειάζεσαι κάτι άλλο. Ευτυχία είναι να μοιράζεσαι... Είναι τόσο απλό να είσαι ευτυχισμένος! Αγάπα κι εσύ λίγο τον εαυτό σου και πίστεψε πως αυτό το καλοκαίρι θα είναι όντως το καλύτερο της ζωής σου.


Εγώ το πιστεύω! Επόμενος σταθμός: το καλύτερο καλοκαίρι της ζωής μου! Αδιαπραγμάτευτο.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για πες...