13.2.14

Α. Κοτσοβούλου: Η ερωτική ιστορία που ανεβάζει στο θέατρο και η ζωή της μετά το γάμο!

Είναι από τις πολύ τυχερές ηθοποιούς της χώρας αφού σχεδόν κάθε σεζόν έχει δουλειά στο θέατρο. Η τύχη βέβαια αυτή είναι και αποτέλεσμα της πολυπραγμοσύνης της αφού γράφει, μεταφράζει, κάνει μαθήματα υποκριτικής, κάνει ραδιοφωνικές εκφωνήσεις, τραγουδάει...Η Αλίνα Κοτσοβούλου μπορεί να κέρδισε τις εντυπώσεις μέσα από την τηλεόραση αλλά η σημαντικότερη περιουσία της ως ηθοποιός έχει “χτιστεί” στο θεατρικό σανίδι.

Μάλιστα, αρκετές από τις δουλειές στις οποίες συμμετέχει φέρουν και την δική της υπογραφή. Αυτό έγινε και στην τελευταία της δουλειά, το μουσικοθεατρικό ταξίδι “m/s Flora ΙΙΙ” που παρουσιάζεται κάθε Πέμπτη στο Badminton. To TLIFE συνάντησε την γλυκιά ηθοποιό και μας μίλησε για την παράσταση αλλά και για την ζωή της μετά τον ρομαντικό της γάμο στη Σύρο αλλά και το ενδεχόμενο ενός παιδιού!



Πείτε μας δυο λόγια για το m/s Flora III.
Το m/s Flora ΙΙΙ είναι το έργο μου που αφηγείται την αληθινή ερωτική ιστορία που διαδραματίστηκε το 1960 ανάμεσα στην αδελφή της γιαγιάς μου, τον Τζώνυ και τον υποπλοίαρχο του πλοίου Flora. Όταν βρήκα τα ερωτικά γράμματα του Τζωνυ στη θεία μου, άρχισα να φτιάχνω μια ιστορία διανθισμένη με πολλή μουσική και πολύ χιούμορ. Είμαστε 4 καλλιτέχνες επί σκηνής όπου τραγουδάμε παίζουμε και ερμηνεύουμε ήρωες μιας άλλης εποχής . Η θεία Beba έφυγε ταξίδι με το πλοίο m/s Flora για να ξεσκάσει και ερωτεύτηκε τον υποπλοίαρχο αφήνοντας πίσω τα γράμματα του Τζωνυ. To m/s Flora III είναι το τρίτο ταξίδι της ομάδας μας. Προηγήθηκαν το m/s Flora I και ΙΙ. Το υπέροχο είναι ότι η ιστορία πια έχει εξελιχθεί και ακολουθεί και τις δικές μας αναζητήσεις .
Φέτος, είχα την τύχη να επιλέξει ο Μιχάλης Αδάμ το έργο μου και να μας φιλοξενεί σ αυτόν τον υπέροχο χώρο του Badminton το loft stage. Είμαι πολύ χαρούμενη που έχω σταθερούς συνεργάτες με βασικό τον Σέργιο Κοτσοβουλο στην καλλιτεχνική επιμέλεια και τα σκηνικά , τη Λούκια Παλαιολόγου στο πιάνο την φωνή την ερμηνεία κ την μουσική επιμέλεια, το Γιάννη Προμπονά στο κονταμπασο, κιθάρα, μπουζούκι, φωνή και στον απαιτητικό ρόλο του γόη Υποπλοιάρχου και τον Τάσο Αλατζά που φέρει το βάρος της ερμηνείας των αληθινών επιστολών του Τζώνυ, ερμηνεύοντάς και τραγουδώντας. Φέτος, είχα τη χαρά να μας φωτίσει η ταλαντούχα Εβίνα Βασιλακοπούλου και την ευλογία να μας χορογραφήσει και να μας καθοδηγήσει κινησιολογικά ο εξαιρετικός χορογράφος Φώτης Διαμαντόπουλος! Κάθε βδομάδα είμαστε γεμάτοι και τραγουδάμε όλοι μαζί για τον έρωτα.

Είναι δύσκολο να σκηνοθετεί ένας ηθοποιός τον εαυτό του;

Νομίζω ότι σκηνοθετώ όλους τους άλλους πλην του εαυτού μου. Είμαι αρκετά αγχώδης, και το πρώτο μου μέλημα είναι να είναι άρτιοι όλοι οι άλλοι και να έχει η παράσταση σε σύνολο το αποτέλεσμα που θέλω. Σε σχέση με τον εαυτό μου, αφήνομαι στο ένστικτό μου, και μετά στο Flora συγκεκριμένα, στα εμπειρία μάτια του κινησιολόγου μας Φώτη Διαμαντόπουλου, αλλά και του Σέργιου Κοτσόβουλου ο οποίος είναι και αυτός σκηνοθέτης. Το Flora είναι μια δουλειά συνόλου και αυτό είναι και το πολύ ενδιαφέρoν! Την ευθύνη βέβαια την φέρει η υπογράφουσα! Ενώ μπορεί να έχω πολύ συγκεκριμένη σκηνοθεσία η οποία ακολουθεί το κείμενο που έχω γράψει, προσπαθώντας να αναπαράγω γλαφυρά την εποχή που διαδραματίστηκε η ιστορία, θέλω να αφήνω χώρο να γεννιούνται καινούργια πράγματα στην πρόβα! Μετά τα ενσωματώνω στην ιστορία σύμφωνα με την αισθητική μου. Αυτή είναι η χαρά της δημιουργίας.

Σας αγχώνει αν κάποιο έργο για το οποίο έχετε δουλέψει πολύ θα κάνει εισπρακτική επιτυχία ή είναι πιο σημαντικό για σας να είναι μια καλή δουλειά;
Το πρώτο μέλημά μου είναι το καλλιτεχνικό αποτέλεσμα! Αν δεν νιώθω πλήρης και υπερήφανη για την δουλειά μου, δεν μπορώ σε καμία περίπτωση να την προωθήσω. Από κει και πέρα, εννοείται θέλω να έρθει ο κόσμος και να μοιραστεί μαζί μας αυτό το ταξίδι. Το μόνο μου άγχος είναι να αρέσει η δουλειά μας και ο κόσμος που θα έρθει να νιώσει οικειότητα και φροντίδα.



Τελευταία βλέπουμε να ανεβαίνουν πολλές μουσικοχορευτικές παραστάσεις. Πού πιστεύετε ότι οφείλετε αυτό;
Είναι πολλοί οι λόγοι νομίζω. Μέχρι πρότινος υπήρχε μεγάλος διαχωρισμός πρόζας και τραγουδιού, ενώ στην πραγματικότητα κάθε θεατρικό έργο είναι μια παρτιτούρα. Όταν το 1992 ξεκίνησα να σπουδάζω κλασσικό τραγούδι στις δραματικές σχολές το τραγούδι είχε ελάσσονα ρόλο. Το 1999 έκανα ένα μεταπτυχιακό στο Μουσικό Θέατρο στο Guildford school of acting στο Λονδίνο. Και δεν ήμουν μόνο εγώ. Σιγά σιγά ξαναήρθε κοντά μας η έννοια της μουσικής παράστασης και τώρα πια τα νέα παιδιά θεωρούν απαραίτητη την καλλιέργεια της φωνής και του σώματος ως απαραίτητο εργαλείο για την υποκριτική. Άρα νομίζω ότι ανεβαίνουν περισσότερες μουσικές παραστάσεις γιατί υπάρχει πλέον και το υλικό να τις στελεχώσει. Γιατί έχουμε πολύ ταλαντούχους performers στην Ελλάδα.

Παρά την οικονομική κρίση ο κόσμος στηρίζει τις καλές δουλειές. Είστε από αυτούς που πιστεύουν ότι μέσα από την δύσκολη αυτή εποχή θα γίνει ξεσκαρτάρισμα;

Δεν είμαι πολύ σίγουρη γι' αυτό. Νομίζω ότι δοκιμάζεται πάρα πολύ η πίστη μας στην ζωή. Καλώς ή κακώς η εποχές αυτές ευνοούν τις ακραίες συμπεριφορές, και δεν αναφέρομαι στην πολιτική. Κατά τη γνώμη μου, λόγω των συνθηκών θα ευνοηθούν αυτοί που θα προσπαθήσουν πολύ, που δεν θα παραιτηθούν που θα προσαρμοστούν και που θα επιμείνουν. Η ζωή συνεχίζεται και είναι ένας καθημερινός αγώνας!



Για εσάς, οι ρόλοι που έχουν και χορό και τραγούδι είναι περισσότερο δελεαστικοί;
Μου αρέσει πάρα πολύ το τραγούδι, αλλά επειδή γενικά είμαι χαρακτήρας που βαριέται εύκολα, μου αρέσει πολύ να τραγουδάω μέσα από έναν ρόλο! Με απελευθερώνει και με βοηθάει να εκφράζομαι καλύτερα. Στο m/s Flora ερμηνεύω πολλά και διαφορετικά τραγούδια , δεν μου ταιριάζουν όλα απολύτως, αλλά ταιριάζουν στην ηρωίδα και στην κατάσταση που περνάει, άρα τα λέω με κίνδυνο να μην είναι ακριβώς για ρεσιτάλ. Αυτό όμως είναι για μένα το θέατρο, ζωντανό!

Γράφετε, μεταφράζετε, κάνετε μαθήματα υποκριτικής, κάνετε εκφωνήσεις στο ραδιόφωνο, τραγουδάτε σε όμορφους χώρους και κάθε χρόνο δουλεύετε στο θέατρο. Προσωπικός χρόνος υπάρχει;
Όλα αυτά που κάνω προέκυψαν από την ανάγκη της δημιουργίας με στόχο το Θέατρο. Το γράψιμο όμως μου άνοιξε ένα τεράστιο παράθυρο και έχω αρχίσει και γράφω και ένα μυθιστόρημα, χωρίς να έχω ακόμα πλάνο έκδοσης. Το γράψιμο με λυτρώνει και ακόμα δεν έχω αρκετό χρόνο γι' αυτό. Έχω όμως πάντα χρόνο για την προσωπική μου ζωή η οποία είναι ιερή και αδιαπραγμάτευτη.

Είστε από τις γυναίκες που πιστεύουν ότι η καριέρα μπορεί να συνδυαστεί με μια ευτυχισμένη οικογένεια;

Νομίζω πως όταν υπάρχει θέληση και καλή συνεννόηση όλα γίνονται αρκεί να το θέλεις. Προσωπικά δεν μπορώ να φανταστώ τον εαυτό μου να μην εργάζεται, νομίζω ότι θα πάθω κατάθλιψη. Απ΄ την άλλη δεν ξέρω τι θα συμβεί όταν θα κάνω παιδιά. Αυτό είναι κάτι άγνωστο για μένα οπότε οψόμεθα.



Αν και είσαστε φρεσκοπαντρεμένη, κάνετε σχέδια για παιδάκι;
Είμαστε ακόμα πολύ φρέσκοι και προς το παρόν απολαμβάνουμε τις χαρές τις συζυγικής ζωής!Θέλουμε λίγο χρόνο ακόμα οι δυο μας νομίζω...

By TLIFE

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για πες...