11.2.16

Νατάσα Εξηνταβελώνη: Το νέο πρόσωπο του Ταμάμ αποκαλύπτεται

Αν είσαι από τους φανατικούς της επιτυχημένης σειράς του ΑΝΤ1, σίγουρα ξέρεις ήδη το νέο πρόσωπο που μπαίνει στο Ταμάμ. Από τον προηγούμενο κύκλο η Έλλη στέλνει συνέχεια βίντεο στην κολλητή φίλη της που βρίσκεται στο Ντουμπάι. Το Κατερινάκι επιστρέφει στην Ελλάδα και θα παίξει καταλυτικό ρόλο στις εξελίξεις. Τον ρόλο της αναλαμβάνει η Νατάσα Εξηνταβελώνη.

Η όμορφη ηθοποιός, που γνωρίσαμε την προηγούμενη χρονιά μέσα από τη “Μάνα X Ουρανού” του Mega, είναι και στην πραγματικότητα φίλη με την Λίλα Μπακλέση. Το TLIFE τη συνάντησε στα γυρίσματα της σειράς και μας μίλησε για τη συνεργασία τους, για τη συμμετοχή της στη σειρά αλλά και τη δική της πορεία στο χώρο της υποκριτικής.



Είμαι το Κατερινάκι, το γνωστό Κατερινάκι, έρχεται μετέπειτα, κολλητή φίλη της Έλλης από πολύ μικρή ηλικία, δηλαδή αδελφικές φίλες, γι’ αυτό και βλέπουμε την Έλλη να μιλάει στην Κατερίνα μέσω Skype και να της λέει τα νέα της. Η Κατερίνα μένει στο Ντουμπάι μέχρι που επιστρέφει για να ασχοληθεί με τη δημοσιογραφία καλή ώρα και σιγά σιγά εφόσον μένει πλέον σταθερά στην Αθήνα αποκτά πλέον μια κοινή καθημερινότητα με την Έλλη, η οποία φυσικά δεν μπορεί να είναι εκεί που την άφησαν, δηλαδή η φιλία τους. Έχουν αλλάξει πάρα πολλά, η Έλλη έχει αλλάξει πάρα πολύ και η Κατερίνα από τότε που την ήξερε η Έλλη”, μας περιγράφει για το ρόλο της.
Μέχρι τώρα έχει περάσει πολλές ώρες στο τηλεοπτικό της σπίτι. Φυσικά, στην ερώτηση αν απολαμβάνει τη διαδικασία των γυρισμάτων η απάντησή της είναι θετική. “Ναι μου αρέσει πολύ εδώ. Δηλαδή είμαι με τη Λίλα, είμαστε κολλητές φίλες έτσι κι αλλιώς, ήμασταν μαζί συμφοιτήτριες στο Εθνικό, οπότε ναι απολαμβάνω τη διαδικασία γιατί έχω πολλά λυμένα προβλήματα ας πούμε, είναι χαρά μου να παίζω με τη Λίλα, αλλά και γενικότερα όλο το κλίμα εδώ, τον Πιέρο, αγάπη μεγάλη.”



Θεωρείς ότι είναι καλό στοιχείο να έχεις στη συνεργασία σου ανθρώπους με τους οποίους, καλή ώρα, είσαι φίλη; Βοηθάει;Ναι, ανάλογα βέβαια. Τώρα σε σχέση με τη δεδομένη κατάσταση βοηθάει πάρα πολύ. Είναι ωραίο να γνωρίζεις και καινούριους ανθρώπους. Δεν είναι ότι γενικά θα επεδίωκα να συνεργάζομαι μόνο με φίλους, είναι εύκολο να βρίσκεις φίλους σε αυτό το χώρο, ανθρώπους που τους ξέρεις από πριν. Θεωρώ εξίσου ενδιαφέρον να γνωρίζεις νέους, δηλαδή θα με τρόμαζε αν συνεχώς είχα τους ίδιους ανθρώπους γύρω μου, θέλω να έχω και καινούριους. Αλλά εδώ ναι, βοηθάει πάρα πολύ.

Πριν μπεις στο casting της σειράς την παρακολουθούσες στην τηλεόραση; Τι είναι αυτό που σου αρέσει εσένα και τι είναι αυτό που πιστεύεις ότι την έχει κάνει να ξεχωρίσει;
Ναι. Και πέρσι έκανα τηλεόραση οπότε η αλήθεια είναι ότι από την αρχή ξεχώρισα τη σειρά αυτή. Θεωρώ ότι ποιοτικά και καλλιτεχνικά έχει πετύχει πολλά πράγματα, γιατί κακά τα ψέματα η τηλεόραση είναι ένα μέσο που στηρίζεται στην ταχύτητα, να γίνουν γρήγορα τα πράγματα, να τρέξει το πράγμα. Θεωρώ ότι στο «Ταμάμ» έχουν κρατήσει πολύ καλές ισορροπίες κι ήταν και ένας από τους λόγους που μου άρεσε να βλέπω. Δεν παρακολουθούσα, γιατί δεν έχω τηλεόραση καν, οπότε κάπου στο Ίντερνετ κλπ. Θεωρώ όμως ότι δε βλέπεις πολλές σειρές πια που να ισορροπούν τόσο καλά στο να βγαίνει η δουλειά και να βγαίνει και σωστά και όπως πρέπει και να δίνουν κι αξία στην ποιότητα. Κατάλαβες τι θέλω να πω...

Σου αρέσει η τηλεόραση; Δηλαδή θα έλεγες εύκολα “ναι” σε μια επόμενη σειρά;
Όχι, δεν θα έλεγα εύκολα.

Παρότι έχεις περάσει καλά και στις δύο δουλειές;
Ναι, έχω περάσει καλά, αλλά βλέπεις και τις δυσκολίες, οι οποίες δεν είναι λίγες και επικεντρώνομαι κυρίως στην ταχύτητα με την οποία γίνονται τα πράγματα. Το “Ταμάμ” είναι ένα από τα πράγματα που είπα ναι, γιατί μου άρεσε πραγματικά πολύ αυτή η σειρά. Δε θεωρώ ότι ο καθένας μπορεί να τα κάνει όλα και να λέει σε όλα ναι. Πιστεύω ότι καλό είναι να επιλέγουμε αυτά που θέλουμε να κάνουμε, σίγουρα δε θέλουμε να τα κάνουμε όλα.



Νιώθεις πιο κοντά τον εαυτό σου σε θεατρικά πράγματα;
Ναι. Μ’ αρέσει πιο πολύ το θέατρο, σίγουρα. Όμως, ξέρεις, κι εκεί ποικίλλει το πράγμα. Υπάρχουν πράγματα και πράγματα που μπορείς να κάνεις στο θέατρο.
Πράγματα στα οποία θα περνάς πολύ ωραία και συνεργασίες υποθέτω, δεν μου έχει συμβεί, η αλήθεια είναι, ποτέ μέχρι τώρα, στις οποίες μπορεί να δυσκολεύεσαι πάρα πολύ. Και επειδή έχω και μια άλλη ευαισθησία σε σχέση με το θέατρο πιστεύω αν κάτι δεν ήταν αυτό που θα ήθελα μπορεί να μυ κόστιζε πολύ. Το θέατρο έχει άλλο βαθμό εμπλοκής και αυτό με γοητεύει παραπάνω. Αλλά μου αρ
ναι μια δουλο λια πράγματα. Το "μβεέσει πολύ και ο κινηματογράφος, που δεν έχω κάνει σχεδόν τίποτα.

Το «σχεδόν» τι σημαίνει;
Ε, τίποτα, η απάντηση είναι τίποτα! Άστα! (γέλια)

Από τα θεατρικά σου ποια δουλειά σου ξεχωρίζεις;
Τη δουλειά που είμαι τώρα, τη “Στέλλα με τα κόκκινα γάντια” του Δημήτρη Λάλου στο θέατρο Ακαδημία Πλάτωνος. Δεν το λέω επειδή είμαι τώρα, αλήθεια είναι μια δουλειά που την ξεχωρίζω, όχι απαραίτητα ως προς το αποτέλεσμα, γιατί αυτό είναι κάτι το οποίο θα το δεις εσύ αν έρθεις να δεις την παράσταση, αλλά κυρίως από τον τρόπο με τον οποίο δουλεύουμε, παρακολουθώ τα σεμινάρια του Δημήτρη Λάλου, που είναι ο σκηνοθέτης μας, είμαστε μια πολύ δεμένη ομάδα και γενικά πραγματικά έχουμε δουλέψει πάρα πολύ.

Πώς μπήκε στη ζωή σου η υποκριτική;
‘Ήμουν πολύ καλή μαθήτρια, έγραψα πολύ καλά. Δεν ήμουν από τα παιδιά που ήξεραν τι ήθελαν να κάνουν, ήμουν σε φάση που ήθελα να το ψάξω, μέχρι τελευταία στιγμή δηλαδή, ενώ είχα τα μόρια δεν ήξερα τι να δηλώσω και πολύ διερευνητικά πήγα σε κάποιο σεμινάριο για να δω τι γίνεται. Μετά έδωσα στη Δραματική Σχολή, στο Εθνικό Θέατρο που ήμουν, πέρασα και από τη στιγμή που μπεις κυλάνε όλα... και κύλησε το πράγμα! Η αγάπη μου ήρθε προοδευτικά, δηλαδή αυξάνεται όσο ασχολούμαι με αυτό. Πιστεύω ότι αυτό, σίγουρα λέω για τον εαυτό μου, δεν το είχα σε τέτοιο βαθμό από την αρχή. Κατακτιέται μέρα με τη μέρα κι όσο πιο πολύ δουλεύεις, όσο πιο πολύ μπαίνεις μέσα σε αυτό, τόση πιο πολλή όρεξη αποκτάς. Δεν κουράζεσαι.

Οι δικοί σου είχαν ενστάσεις στην επιλογή αυτή;
Όχι. Οι δικοί μου είναι πολύ διαλλακτικοί, έχουν περάσει πολύ δύσκολα εξαιτίας μου(γέλια) γιατί πάντα ήμουν πολύ σοβαρό παιδί, τα κατάφερνα, ήμουν καλή μαθήτρια, αυτό που ήθελα το πετύχαινα, αλλά ήμουν κιόλας πολύ...

Επαναστάτρια;
Δεν μπήκαν στη διαδικασία να μου εναντιωθούν! Ίσως γιατί μου είχαν εμπιστοσύνη βέβαια, σκέφτομαι ότι μπορεί κι εγώ να τους το έβγαζα αυτό, αλλά ποτέ, σε τίποτα! Και η γνώμη τους διακριτικά μπαίνει στη ζωή μου. Είναι ωραίο αυτό.



Θέλεις κλείνοντας να μου πεις και δυο λόγια για τα παιδιά, την Λίλα, τη Τζωρζτίνα και τον Γιάννη, όσο τους έχεις ζήσει;
Οι περισσότερες σκηνές μου που έχω κάνει εδώ στα γυρίσματα είναι με τη Λίλα, που η αλήθεια είναι ότι παρά ότι είμαστε φίλες και έχουμε ξαναδουλέψει μαζί στη σχολή κλπ ήταν εντυπωσιακό για μένα να τη βλέπω να είναι εδώ, τη νιώθω πραγματικά ότι είναι στο χώρο της και μου δημιουργεί μεγάλη χαρά αυτό που βλέπω. Με τα υπόλοιπα παιδιά δεν είχαμε κάνει ιδιαίτερα πολλά γυρίσματα. Έχουμε κάνει κάποιες σκηνές με τον Ντένη Μακρή, με το Γιάννη, πολύ ωραία... Για τον Πιέρο έχω να πω, το σκηνοθέτη, ότι ειλικρινά, ο άνθρωπος αυτός είναι χαρούμενος με αυτό που κάνει. Πάλι αυτό δεν το συναντάς συχνά. Έρχεσαι στο γύρισμα και είναι μια πηγή θετικής ενέργειας αυτός ο άνθρωπος! Αυτό δεν μπορείς να μην το λάβεις υπόψη σου, δεν μπορεί να μη σε επηρεάσει όταν θα έρθεις για γύρισμα. Θέλει να είναι εδώ και, γενικά, αυτό που παρατηρώ σε αυτή τη δουλειά είναι ότι οι άνθρωποι θέλουν και είναι... είναι πολύ ευχάριστο. 
Έρχεσαι εδώ και βλέπεις ότι έχουν περάσει ώρες –εγώ έρχομαι πιο αραιά, είμαι πιο ξεκούραστη όταν έρχομαι, είναι εδώ και είναι πολύ καλά με αυτό που είναι. Ή καμιά φορά φεύγεις κι αυτοί συνεχίζουν το γύρισμα και νιώθεις και λίγο -τύψεις; Ναι! Ότι κάτι χάνεις. Αυτό είναι πολύ ωραίο!

By TLIFE

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για πες...