17.4.14

Ταξίδι αστραπή στη Θεσσαλονίκη για τα εγκαίνια της H&M

Πέρα από τις δυσκολίες που έχει κάθε δουλειά, υπάρχουν κι εκείνα τα πράγματα που σε κάνουν να νιώθεις τόσο τυχερός που την κάνεις! Μην είσαι γκρίνιας, υπάρχουν κι αυτά.

Κακά τα ψέματα, η δική μου έχει πολλές ευκαιρίες για κάτι τέτοιο. Για παράδειγμα, το περασμένο Σάββατο βρέθηκα ως δια μαγείας στην πανέμορφη Θεσσαλονίκη. Εντάξει, έπειτα από μία πρόσκληση της H&M έγινε αυτό το μαγικό.



Έφτασα νωρίς το πρωί στο αεροδρόμιο και κατευθύνθηκα προς το κέντρο. Περπάτησα στη λεωφόρο Νίκης όπου τα εμπορικά καταστήματα ήταν ακόμη κλειστά -φαντάσου για πόσο νωρίς μιλάμε- και μπορούσες να δεις μόνο κάποιους που έκαναν τζόγκινγκ ή ψάρευαν στον Θερμαϊκό. 'Εβγαλα την απαραίτητη αναμνηστική στον Λευκό Πύργο -γιατί έχουμε κι ένα isntagram να συντηρήσουμε- και συνέχισα με προορισμό την Τσιμισκή.

Κάπου στην Αριστοτέλους ένιωσα ότι βρήκα τον παράδεισο. Η μυρωδιά από τα τσουρέκια του Τερκενλή με έκανε να σταματήσω. Έχεις μυρίσει και έχεις φάει και ξέρεις σίγουρα τι εννοώ. Στάθηκα όμως βράχος και δεν μπήκα όσο κι αν οι φωνές στο μυαλό μου με προέτρεπαν για το αντίθετο. Συνέχισα για να βρω το κατάστημα της H&M το οποίο ήταν αυτό που με έφερε στην συμπρωτεύουσα.



Η αφορμή ήταν τα εγκαίνια του νέου αυτού καταστήματος, σε ένα από τα πιο εμπορικά σημεία της πόλης. Πρόκειται για το νέο flagship κατάστημα της εταιρείας στο οποίο, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, μπορείς να βρεις και είδη σπιτιού. Και για είμαστε ακριβείς σου παραθέτω την επίσημη ανακοίνωση: “...προσφέρει τη συλλογή Η&Μ ΗΟΜΕ καθώς και μια πλήρη γκάμα γυναικείας, αντρικής και παιδικής μόδας - συμπεριλαμβανομένων των συλλογών divided, cosmetics και trend....”



Ένα από τα μεγαλύτερα υποκαταστήματά τους. Και όταν λέω ένα από τα μεγαλύτερα, το εννοώ! Μιλάμε για ένα εντυπωσιακό κτίριο, στο νούμερο 20 της οδού Τσιμισκή με 3.800 τ.μ. Έφτασα αρκετά πιο νωρίς και με την προσκλησούλα μου κατάφερα να μπω και να απολαύσω το χώρο ήσυχο και τακτοποιημένο. Πώς είναι ρε παιδί μου τα φρεσκοσιδερωμένα ρούχα που στοιβάζεις στην ντουλάπα σου; Αυτό ακριβώς ένιωσα κοιτάζοντας γύρω μου. Στη συνέχεια επικράτησε κανονικός χαμός!



Την κορδέλα έκοψαν η Store Manager, Δέσποινα Τοπαλούδη μαζί με δύο αγαπημένα τηλεοπτικά πρόσωπα, τον Γρηγόρη Αρναούτογλου και την Μαρία Μπεκατώρου.



Οι δύο παρουσιαστές καλωσόρισαν μάλιστα τους πρώτους πελάτες του καταστήματος και τους κράτησαν συντροφιά σε όλη την διάρκεια που έκαναν τα ψώνια τους με ένα live talk show. Και μιλάμε για κόσμο που περίμενε ώρες απ' έξω για να μπει...



Εγώ ήμουν εκεί ανάμεσα κάνοντας ερωτήσεις στην Μαρίζα Πετράκου, που είναι ο άνθρωπος των media της εταιρείας και με την ψηφιακή μου ανά χείρας για να καταγράψω καθετί που μου έκανε εντύπωση. Ομολογώ πως ήταν πολλά γιατί ήταν η πρώτη φορά -πάντα υπάρχει πρώτη φορά για κάτι- που βρίσκομαι σε εγκαίνια καταστήματος. Ουσιαστικά ήταν ένα party όπου όλοι οι εργαζόμενοι χόρευαν στο ρυθμό που τους έδινε ο Dj, χτυπούσαν ρυθμικά παλαμάκια και ήταν χαμογελαστοί και έτοιμοι να εξυπηρετήσουν το κοινό.



Φυσικά, από ένα party δεν λείπουν και οι λαμπεροί προσκεκλημένοι και έτσι είχαμε και σε αυτό. Ανάμεσά τους ξεχωρίσαμε την Σίσσυ Φειδά, την Ιωάννα Λίλη με τους συνεργάτες της, την interior designer του Alpha, Φιλίππα Πασχαλίδου, την Ντόρα Κουτροκόη και πολλούς ακόμα.



Τελευταία άφησα την Dominique Fantaccino, Country Manager Ελλάδας και Βουλγαρίας της H&M η οποία ανέλαβε τον ρόλο του ξεναγού στα 4 επίπεδα του κτιρίου. Την ακολουθήσαμε κατά πόδας, ανεβήκαμε μαζί της τα σκαλιά και ακούσαμε όλα όσα είχε να μας πει για την νέα επιχειρηματική κίνηση αλλά και τις συλλογές που μπορεί κάποιος να βρει στο συγκεκριμένο κατάστημα.



Μην τα ρωτάς, κάποια από τα ράφια άδειασαν την πρώτη κιόλας μέρα! Έκανα κι εγώ τα ψώνια μου. Έκανα και νέους φίλους. Τα καλά της δουλειάς που λέγαμε...

Αν και κάπως άσχετη με την μόδα, έχω να σου πω ότι αγαπώ τα H&M γιατί μπορώ να βρω κομμάτια που ταιριάζουν στο στιλ μου και κυρίως στην τσέπη μου. Για την ιστορία, να σου αναφέρω ότι η εταιρεία ξεκίνησε τη λειτουργία της το Μάρτιο του 2007 στην οδό Σταδίου στο κέντρο της Αθήνας.

Σήμερα, απαριθμεί 28 καταστήματα σε οχτώ πόλεις: Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Ρόδο, Ιωάννινα, Ξάνθη, Πάτρα και Κομοτηνή.



P.S. Ψάξε στο YouTube το “Happy” από τον Pharrell Williams που ήταν και ένα από αυτά που χόρεψαν πιο πολύ εκείνο το Σάββατο.

By TLIFE

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για πες...