20.5.13

Who else is fine?

Ο Ross Geller είναι ο αγαπημένος μου από τα Φιλαράκια. Μπορεί να δυσκολεύομαι να διαλέξω το καλύτερο επεισόδιο ή ποια σεζόν μου αρέσει πιο πολύ απ’ όλες, αλλά εύκολα μπορώ να σου πω ότι από τους 6 κεντρικούς χαρακτήρες ξεχωρίζω εκείνον. Μην σου πω ότι ταυτίζομαι μαζί του και στις 10 σεζόν της σειράς.

/

Έχω γελάσει άπειρες φορές με τον Ross και πολλές από τις ατάκες του έχουν γίνει μέρος της καθημερινότητάς μου. Έχω πει το “I’m fine” εκατομμύρια φορές, το έχω κάνει status, το έχω βάλει profile picture… Μόνο tattoo δεν το έχω κάνει ακόμα. Χμμ...

/

Who else is fine?

Season 10, Episode 2 και ο γλυκούλης Καθηγητής Παλαιοντολογίας δίνει ρέστα!




Ψάχνοντας όμως το συγκεκριμένο απόσπασμα στο YouTube, χάθηκα ανάμεσα σε τόσα άλλα. Κάθε φορά το ίδιο μου συμβαίνει! Ξεκινάω για ένα μικρό βίντεο και καταλήγω να έχω περάσει ώωωωωωρες ολόκληρες χαζεύοντας αποσπάσματα και στέλνοντας κάποια από αυτά στη Δήμητρα και τη Ράνια. Τα δικά μου "φιλαράκια"! Που ξέρουν πότε λέω ''I'm fine'' και το εννοώ!



Με τις φίλες μου μοιραζόμαστε την ίδια αγάπη για την συγκεκριμένη σειρά. Σε πολλές από τις συζητήσεις μας, χωρίς καν να το επιδιώκουμε, μας έρχονται στο μυαλό σκηνές. Η Δήμητρα συνηθίζει να μας τις περιγράφει και να γελάει τόσο πολύ που, καμιά φορά αν και δεν θυμόμαστε το συγκεκριμένο επεισόδιο, γελάμε με τον τρόπο της. Η Ράνια από την άλλη ξέρει απ’ έξω όλους τους διαλόγους. Ντάξει, της Αγγλικής Φιλολογίας είναι οπότε δικαιολογείται να είναι σπασικλάκι σε αυτό. Όνειρό μας φυσικά είναι να φτιάξουμε κάποτε το δικό μας Central Perk!

Τα φιλαράκια όλου του κόσμου πίνουν καφέ στο Central Perk!

Κάποιες φορές, χρησιμοποιούμε τα Φιλαράκια και σαν κριτήριο για να κάνουμε παρέα ή όχι με καινούριους ανθρώπους που γνωρίζουμε. Είναι το πρώτο τεστ που πρέπει κάποιος να περάσει! "Τι; Δεν βλέπει Φιλαράκια; Εντάξει, δεν έχει χιούμορ!" Γίνεται να μην γελάσεις με σκηνές όπως οι παρακάτω;



Κάπως έτσι αποφάσισα αυτό το πρώτο blog να έχει αυτό το θέμα. Με την ελπίδα ότι θα περάσω το πρώτο «τεστ» και θα γίνεις το διαδικτυακό μου "φιλαράκι" στα επόμενα που θα ακολουθήσουν…

P. S. Ψάξε στο YouTube "I'll Be There For You" από τους The Rembrandts
By TLIFE


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για πες...