21.5.14

Μαριάντα Πιερίδη: Αποκαλύπτει τη δίαιτά της! Πόσα κιλά έχασε μετά την εγκυμοσύνη!

Η καθημερινότητά της πλέον περιλαμβάνει βόλτες με το καροτσάκι, τάισμα του μωρού της και ανησυχίες για το μεγάλωμά του. Ωστόσο, η Μαριάντα Πιερίδη δεν έχει αφήσει τον εαυτό της και φροντίζει να ξεκλέβει χρόνο για να κάνει γυμναστική ενώ παράλληλα παράλληλα ακολουθεί συγκεκριμένη διατροφή. 

Έχει καταφέρει δύο μήνες μετά τον ερχομό του πρώτου της παιδιού να χάσει τα περισσότερα από τα κιλά της εγκυμοσύνης και να δείχνει fit και sexy, όπως πριν! Ποια είναι τα fitness μυστικά της; Μας τα είπε όλα στο TLIFE!



Πόσα κιλά είχες πάρει συνολικά κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης; Πόσα από αυτά έχεις χάσει;
Συνολικά είχα πάρει 18 κιλά! Και έχουν μείνει 8 

Τι διατροφή ακολουθείς; 
Κάνω Αυστηρή δίαιτα ! Καφέ το πρωί. Μετά από 3 ώρες ασπράδια με μήλο ή ασπράδια με γαλοπούλα. 3 ώρες μετά τόνο με αγγούρι, 3 ώρες μετά ένα φρούτο με λίγα αμύγδαλα, 3 ώρες μετά κοτόπουλο ή κρέας κόκκινο με σαλάτα και λίγο τυρί, και πριν τον ύπνο δυο ακτινίδια. 

Υπάρχει κάτι στο οποίο δεν μπορείς να αντισταθείς με τίποτα παρόλο που ακολουθείς συγκεκριμένη διατροφή;
Όχι! Είμαι αφοσιωμένη στο στόχο μου και έτσι δεν παρεκκλίνω! 

Έχουμε δει που ανεβάζεις στο instagram σου φωτογραφίες από το γυμναστήριο. Τι είδους γυμναστικής σου αρέσει πιο πολύ;
Spinning και cross training.

Οι ανάγκες για την φροντίδα του μωρού σού επιτρέπουν να αφιερώνεις χρόνο καθημερινά;
Είναι πολύ δύσκολο πλέον! Όμως με λίγη βοήθεια από την οικογένεια, κλέβω μια ώρα το πρωί και μια νωρίς το απόγευμα, ανάμεσα στα ταΐσματα του μωρού! 



Είναι σημαντικό για σένα να έχεις ωραίο σώμα ή παίζει ρόλο και η δουλειά σου;

Τίποτα από τα δυο! Έχω μεγαλώσει έτσι. Νιώθω άνετα με τον εαυτό μου μόνο όταν έχω έντονη μυικότητα στο σώμα μου. 

Ο σύντροφός σου σε βοήθησε να νιώσεις καλά με το σώμα σου στην εγκυμοσύνη; Σε άγχωνε τότε το θέμα με το βάρος σου;
Δεν το σκεφτόμουν τότε! Ήμουν τόσο ενθουσιασμένη με το γεγονός της εγκυμοσύνης, που απολάμβανα κάθε στιγμή και κάθε αλλαγή στο σώμα μου! Χωρίς να τρώω σαβούρες και χωρίς να αυξήσω την ποσότητα του φαγητού μου. Ο σύντροφος μου δεν με πίεσε ούτε μια στιγμή! 

By TLIFE


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για πες...