27.2.13

Χ. Μενιδιάτης: ''Όταν ο πατέρας μου ήταν βαριά άρρωστος μαθαίναμε ότι η σύζυγός μου είναι έγκυος''

Ο Χρήστος Μενιδιάτης είναι από τους ανθρώπους που εκτιμάς πιο πολύ όταν τους γνωρίσεις. Το ταλέντο του είναι αναμφίβολα κάτι που τον κάνει να ξεχωρίζει στην πορεία του στο λαϊκό τραγούδι αλλά είναι και η ποιότητα που έχει σαν χαρακτήρας. Αξιοπρεπής, σεμνός και κατασταλαγμένος. Μας υποδέχτηκε με χαρά στο καμαρίνι του στο Vox όπου εμφανίζεται με τον Πάνο Καλλίδη και την Στέλλα Καλλή.

Τον συναντήσαμε λίγο πριν βγει για το πρόγραμμά του και εισπράξει το πολύ θερμό χειροκρότημα του κοινού σε ένα σχήμα που συνεχίζει με επιτυχία για δεύτερη χρονιά! Λίγες μόλις μέρες πριν έρθει στον κόσμο το πρώτο του παιδάκι με την Νάνσυ Μπίσια μας μιλάει για τα συναισθήματά του, για το γεγονός ότι συνέπεσε αυτή η ευχάριστη είδηση με την πιο δύσκολη στιγμή της ζωής του, τον θάνατο του πατέρα του αλλά για την αγάπη του για το τραγούδι...

Ας αρχίσουμε από τα ευχάριστα! Σε λίγες ημέρες περιμένετε το πρώτο σας παιδάκι. Ποια είναι τα συναισθήματά σας;

Τι συναισθήματα; Μόνο χαρά! Προσμονή, αγωνία αλλά και ψυχραιμία. Νομίζω ότι όλη αυτή η διαδικασία έχει να κάνει πιο πολύ με τη γυναίκα που έχει μέσα στο σώμα της το παιδί και βιώνει όλη αυτή η κατάσταση. Εγώ, φαντάζομαι, μόλις έρθει στη ζωή και το πάρω στα χέρια μου εκεί μάλλον θα τρελαθώ. (γελάει)

Δεν έχετε άγχος και φόβους;
Όχι. Γενικά στη ζωή μου δεν αγχώνομαι εύκολα και ούτε και φοβάμαι και εύκολα.

Ήταν κάτι το οποίο το θέλατε και το είχατε προγραμματίσει ή απλά προέκυψε;

Εντάξει, είμαι πέντε χρόνια παντρεμένος... Θεωρήσαμε ότι ήταν πλέον ήταν και η κατάλληλη στιγμή η σχέση μας, ο γάμος μας να ολοκληρωθεί μέσα από τον ερχομό ενός παιδιού.

Θέλετε μια μεγάλη οικογένεια;
Ό,τι πει ο Θεός.

Αυτή η εγκυμοσύνη συνέπεσε με ένα πολύ δύσκολο γεγονός για τη ζωή σας, την απώλεια του πατέρα σας.
Ναι και μάλιστα ήρθε σχεδόν ταυτόχρονα. Όταν πλέον τα πράγματα είχαν πάρει άσχημη τροπή στην υγεία του πατέρα μου μαθαίναμε ότι η σύζυγός μου ήταν ήταν έγκυος. Πραγματικά πολύ ανάμεικτα συναισθήματα. Η ζωή και ο θάνατος στα μάτια μου ήρθαν ξαφνικά πάρα πολύ έντονα μπροστά μου.

Εκεί συνειδητοποιήσατε λίγο τον κύκλο της ζωής; Σας έκανε να το περάσετε λίγο πιο εύκολα;
Όχι, σίγουρα όχι. Καμία απώλεια κάποιας ζωής δεν μπορεί να αντισταθμιστεί από τον ερχομό μιας άλλης. Είναι δύο ξεχωριστά γεγονότα, το ένα είναι απλώς πολύ δυσάρεστο και το άλλο πολύ ευχάριστο. Δεν έρχεται όμως το ένα για να κάνει τον πόνο λιγότερο.

Το όνομα που κουβαλάτε θεωρείται βαρύ φορτίο από εσάς;
Εντάξει, δεν το είδα όμως έτσι. Σίγουρα είναι βαρύ φορτίο. Ο πατέρας μου ανήκει στην κατηγορία των τραγουδιστών που έγραψαν μεγάλη ιστορία πάνω στο λαϊκό τραγούδι. Άφησε πραγματικά πίσω του πολλές επιτυχίες, πολλά τραγούδια που θα τα ακούμε μέχρι να φύγουμε κι εμείς. Δεν το είδα ποτέ έτσι γιατί εγώ είμαι ένας άλλος άνθρωπος και ο κάθε άνθρωπος είναι ξεχωριστός. Όταν μπήκα σε αυτό το χώρο ήθελα αν κάνω κάτι δικό μου. Σίγουρα οι συμβουλές του πατέρα μου ήταν πολύ σημαντικές. Το ότι είχα έναν άνθρωπο με τόση μεγάλη πείρα ήταν θετικό για μένα αλλά προσπάθησα να μην περπατήσω πάνω στα δικά του χνάρια.
Το γεγονός ότι ο πατέρας σας ήταν τραγουδιστής πιστεύετε ότι έκανε την πορεία σας μονόδρομο;
Όχι, εμένα μου βγήκε σε σχετικά μεγάλη ηλικία αφού είχα ολοκληρώσει και τις σπουδές μου στο πανεπιστήμιο. Εκεί κάπου στα φοιτητικά μου χρόνια άρχισε σιγά μέσα μου να εκδηλώνεται η αγάπη για το τραγούδι. Τελικά, αυτή η αγάπη εκδηλώθηκε μέσα από την απόφαση μου να ασχοληθώ επαγγελματικά.

Τώρα θα μπορούσατε να φανταστείτε τον εαυτό σας να κάνει κάτι άλλο; Όχι. Σε καμία περίπτωση.

Το ότι ο πατέρας σας έχει τόσο σπουδαία καριέρα σας έδωσε στο ξεκίνημά σας ένα avantage. Λειτούργησε θετικά στην πορεία ή σας δυσκόλεψε κιόλας;
Κατ' αρχήν είναι θετικό γιατί σίγουρα άνοιξαν κάποιες πόρτες. Αυτό είναι δεδομένο. Το ότι ήμουν ο γιος του Μιχάλη Μενιδιάτη ήταν σημείο αναφοράς αλλά αυτό δεν λέει τίποτα. Αυτό ισχύει μόνο για την αρχή. Μετά, πρέπει με τα χρόνια να δείξεις ότι κάτι μπορείς να δώσεις κι εσύ, ότι κάτι μπορείς να δείξεις από το ταλέντο σου.

Πότε ένας τραγουδιστής πρέπει να θεωρείται καταξιωμένος;
Ποτέ! (γελάει) Αν πιστέψει ότι είναι καταξιωμένος τότε σημαίνει ότι πρέπει να αποσυρθεί. Αν ρωτήσετε και μεγάλους πολύ φτασμένους καλλιτέχνες θα σας πούνε ότι δεν αισθάνονται ότι φτάσανε στο ανώτερο σημείο στο οποίο μπορούν να φτάσουν και ότι ακόμα έχει δρόμο μπροστά.

Πιστεύετε ότι στην εποχή της κρίσης, επειδή λένε ότι σε δύσκολες οικονομικές συγκυρίες η ανάπτυξη της τέχνης πηγαίνει αντιστρόφως ανάλογα, είναι καλή στιγμή για να ξεκινήσει ένας νέος τραγουδιστής;

Ανάλογα τι έχει στο μυαλό του να κάνει. Αν έχει στο μυαλό του προβολή, μεγάλα μεροκάματα, πολλά λεφτά και πορεία ετών στο τραγούδι τότε σίγουρα είναι πολύ δύσκολο. Ωστόσο, αν ένας άνθρωπος θέλει να κάνει κάτι επειδή το αγαπάει, χωρίς αν βλέπει πέρα από αυτό, τότε σίγουρα. Δεν έχει κανείς το δικαίωμα να πει σε κάποιον μην ξεκινήσεις να κάνεις κάτι που αγαπάς πάρα πολύ.


Πλέον έχουμε δει τραγουδιστές να ξεκινάνε με εργαλεία μόνο το internet όπως ο Παντελής Παντελίδης. Έχετε δηλώσει σε συνέντευξή σας ότι σας αρέσει.
Ναι. Μου άρεσε πολύ συγκεκριμένα ο τρόπος με τον οποίο αυτό το παιδί έδειξε τη δουλειά του, έδειξε τη φωνή του, έδειξε τα τραγούδια του. Με πάρα πολύ απλό τρόπο, πήρε την κιθάρα του, κάθισε μέσα στο δωμάτιό του, τραγούδησε τραγούδια τα οποία φάνηκε ότι τα έχει γράψει από προσωπικά βιώματα και αυτό ο κόσμος το “άρπαξε”, του άρεσε. Από εκεί ήρθε και η μεγάλη επιτυχία.

Βλέπουμε πάντως τα social media να παίζουν μεγάλο ρόλο.
Βέβαια, είναι τεράστια δύναμη!

Εσείς ασχολείστε με αυτά; Μπαίνετε στο internet;
Από καθόλου έως πάρα πολύ λίγο. Έχω facebook αλλά ασχολούμαι πάρα πάρα πολύ λίγο. Μάλλον δεν το έχω αν και πρέπει γιατί πραγματικά η δύναμή τους είναι τεράστια πλέον ωστόσο δεν είναι ότι καλύτερο για μένα. (γελάει)

By TLIFE

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για πες...