9.2.13

Θ. Απέργη για την Eurovision: ''Είναι απίστευτη ευκαιρία αυτό που συμβαίνει''

Είναι από τις πιο εντυπωσιακές παρουσίες της φετινής διοργάνωσης της Eurovision και όχι μόνο. Η Θωμαή Απέργη από την πρώτη στιγμή που εμφανίστηκε στην μουσική βιομηχανία μας τράβηξε το ενδιαφέρον γιατί έχει αυτό το “κάτι”. Αυτό που ελπίζει ότι θα την κάνει να ξεχωρίσει και μέσα από την υποψηφιότητά της στον ευρωπαϊκό μουσικό διαγωνισμό. Αν θα ήθελε να περιγράψει κανείς με μία λέξη τα συναισθήματα της όμορφης τραγουδίστριας για την συμμετοχή της και το “One last kiss”, που είναι το τραγούδι της, η “χαρά” θα ήταν η πιο αντιπροσωπευτική. Άλλωστε το πάντα λαμπερό χαμόγελό της τα λέει όλα...



Είσαι ενθουσιασμένη με την συμμετοχή σου;
Εσείς πως με βλέπετε; Είμαι πάρα πάρα πάρα πολύ χαρούμενη. Πετάω από την χαρά μου γιατί πιστεύω ότι είναι απίστευτη ευκαιρία για μένα αυτό που συμβαίνει. Νιώθω απίστευτα, ευλογημένη, τυχερή. Δεν σκέφτομαι τίποτα αρνητικό, πετάω πραγματικά! Εντάξει σε οποιαδήποτε περίπτωση θα ήμουν έτσι, είτε πάω είτε δεν πάω. Είμαι πολύ χαρούμενη για αυτό που μου συμβαίνει.

Πώς σου φάνηκε το κομμάτι όταν το είδες ολοκληρωμένο την ημέρα της παρουσίασης;
Μου άρεσε πολύ. Όλα τα τραγούδια μου άρεσαν πολύ. Το δικό μου το καταχάρηκα. Τρελαίνομαι από την χαρά μου, αλήθεια.

Δες πως παρακολούθησε την παρουσίαση του κομματιού της...


Το τραγούδι σου θεωρείς ότι είναι μία διαφορετική πρόταση για τον διαγωνισμό της Eurovision;
Ναι, όλα τα τραγούδια είναι διαφορετικά, όλες οι προτάσεις που γίνονται είναι διαφορετικές. Πιστεύω ότι το δικό μου τραγούδι, το “One last kiss” (επαναλαμβάνει τον τίτλο και γελάει), είναι αυτό που δεν έχει συμμετάσχει η Ελλάδα με αντίστοιχο. Οπότε είναι μία πολύ καλή πρόταση!

/

Από τα υπόλοιπα τραγούδια ποιο ξεχώρισες;
Όλα μου αρέσουν. Αυτό που προτείνει ο Alex και η Georgina είναι ιδιαίτερο. Αυτό που προτείνει η Αγγελική είναι παραδοσιακό, είναι γνωστό άκουσμα και μου άρεσε πολύ η σκηνοθεσία με τα διάφορα όργανα. Η Koza Mostra είναι πάρα πολύ χαρούμενοι κι αυτοί, ο κύριος Αγάθωνας είναι φανταστικός, πολύ ωραία φυσιογνωμία και αυθεντικός άνθρωπος. Οπότε όλα είναι διαφορετικά, όλα είναι καλά!

Αν δεν καταφέρεις να εκπροσωπήσεις εσύ την Ελλάδα στην Σουηδία θα στεναχωρηθείς;
Εσείς τι λέτε; Φυσικά και θα στεναχωρηθώ. Πάρα πολύ θα στεναχωρηθώ αλλά είναι κάτι το οποίο θα μου περάσει και γρήγορα. Είμαι πολύ μικρή εξάλλου, θα μπορούσα να ξαναδοκιμάσω. Όταν όμως προσπαθείς καιρό γι' αυτό με τους συνεργάτες σου, θέλεις τόσο πολύ να εκπροσωπήσεις τη χώρα σου, σε πιάνει το πατριωτικό σου, ε, δεν θα στεναχωρηθείς; Είμαστε άνθρωποι, φυσικά και θα στεναχωρηθώ.

/

Άρα θα ήθελες να ξαναδοκιμάσεις στο μέλλον αν δεν τα καταφέρεις να πας φέτος.

Είναι κάτι το οποίο θα το συζητούσα με την εταιρεία μου την Panik Records και νομίζω πως αν θεωρούσαμε καλή τη στιγμή θα το ξαναέκανα.

Γενικά η Eurovision σαν θεσμός σου αρέσει;
Μου αρέσει πολύ! Σαν τώρα θυμάμαι το καρδιοχτύπι με την Έλενα Παπαρίζου. Την άλλη μέρα έδινα φιλοσοφία, λύκειο ήμουν, και θυμάμαι ότι είχα τρελό καρδιοχτύπι και το παρακολουθώ κάθε χρονιά.


By TLIFE



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για πες...