23.10.12

Ηλ. Βρεττός: “Το αν είμαι με κάποια ή όχι αφορά αποκλειστικά εμένα!”

Σταθερά ανοδική είναι η πορεία του Ηλία Βρετού στην ελληνική μουσική σκηνή. Ένας νέος και πολύ ταλαντούχος τραγουδιστής που αγαπάει πολύ αυτό που κάνει και το κάνει με μεγάλη αξιοπρέπεια! Η εξωτερική του εμφάνιση είναι ένα εργαλείο που τον έχει κάνει ιδιαίτερα δημοφιλή αλλά η φωνή του και τα καλά του τραγούδια είναι αυτά που τον κάνουν να ξεχωρίζει.

Λίγο μετά την λαμπερή πρεμιέρα του στο Anodos, ο Ηλίας μιλάει στο TLIFE για το νέο του τραγούδι “Τι δεν καταλαβαίνεις”, τα δημοσιεύματα για την προσωπική του ζωή και την συνεργασία του με τον Κώστα Μηλιωτάκη ενώ μας αποκαλύπτει αν είναι ερωτευμένος...



Έχεις άγχος πριν από κάθε πρεμιέρα;
Οπωσδήποτε πριν από κάθε ξεκίνημα υπάρχει η αγωνία και το άγχος του να πάνε όλα καλά, να παρουσιάσεις κάτι το οποίο έχεις δουλέψει καιρό και ελπίζεις να αρέσει στον κόσμο. Το πρώτο χειροκρότημα και η ενέργεια που θα εισπράξεις στην πίστα, το πρώτο πάτημα στην πίστα, σε κάθε καινούριο μαγαζί, την πρώτη μέρα είναι ξεχωριστό και πάντα διαφορετικό οπότε και το άγχος και η αγωνία δεν παύει να υπάρχει. Ευτυχώς, εγώ δεν αγχώνομαι σε υπερβολικό βαθμό. Περισσότερο θα μπορούσα να πω ότι έχω μία δημιουργική υπερένταση παρά άγχος με την έννοια ότι τα χάνω, έχω σφίξιμο στο στομάχι και τα λοιπά. Υπάρχει μία ένταση και μια αγωνία για να πάνε όλα καλά και αυτό ακριβώς αισθάνθηκα και την ημέρα της πρεμιέρας μου στο Anodos.

Σου αρέσει να έχεις δικούς σου ανθρώπους εκεί ή σε αγχώνει;
Σχεδόν πάντα είναι δικοί μου άνθρωποι, εκτός κι αν αυτό είναι αδύνατον, και μιλάω για τους φίλους μου και την οικογένειά μου. Μου αρέσει να έχω δικούς μου ανθρώπους. Το ότι θα πάρεις έστω και μία ματιά από ένα δικό σου άνθρωπο την ώρα που τραγουδάς ή που είσαι πάνω στην πίστα, αυτό μπορεί να σου δώσει τεράστια δύναμη και πολύ θετική ενέργεια. Είναι πολύ σημαντικό!

/

Έχεις κάποιο γούρι σε κάθε πρεμιέρα;
Υπάρχουν κάποιοι συγκεκριμένοι άνθρωποι οι οποίοι πάντα μου δίνουν όμορφες και ιδιαίτερες ευχές και τις μετράω και θέλω να τις έχω κοντά μου γιατί μου δίνουν δύναμη και οπωσδήποτε παίρνω μια συγκεκριμένη εικόνα του προφήτη Ηλία. Επειδή πιστευτώ πολύ στο Θεό, την έχω πάντα στο καμαρίνι μου και κάνω το σταυρό μου πριν βγω στην πίστα να πάνε όλα καλά, όχι μόνο στην πρεμιέρα, κάθε βράδυ.

Τι έχει να περιμένει το κοινό από το πρόγραμμα στο Anodos;

Πραγματικά αυτό το πρόγραμμα, έτσι όπως το έχουμε δουλέψει και έτσι όπως το έχω δει να εξελίσσεται, περιλαμβάνει τα πάντα. Κι όταν λέω τα πάντα, εννοώ τα πάντα! Έχουμε ένα group το οποίο παίζει rock, funk και πιο μοντέρνα πράγματα στην αρχή. Έχουμε μία κοπέλα – εκτός από τη Shaya- η οποία χορεύει και τραγουδάει, υπάρχουν οι Slick Beats που είναι μαζί με την Shaya που δίνουν το δικό τους πιο pop, dance ύφος. Έχουμε την Shaya η οποία πραγματικά είναι απίστευτη, καταπληκτική, ταλαντούχα, εκρηκτική, όμορφη, sexy και όλα τα υπόλοιπα και κάνει κάτι πάρα πολύ όμορφο πάνω στην πίστα. Υπάρχω εγώ με τον Γιώργο Γιαννιά που “υπηρετούμε” ελαφρολαϊκό τραγούδι και υπάρχει και ο Ζαφείρης Μελάς, ο οποίος έχει τη δική του ιστορία στο χώρο με την χαρακτηριστική του φωνή και τα τραγούδια που όλοι έχουμε αγαπήσει χρόνια τώρα, για τα πιο βαριά λαϊκά τραγούδια. Οπότε αυτό το πρόγραμμα πραγματικά περιλαμβάνει τα πάντα και νομίζω ότι καλύπτει όλα τα γούστα, πιστεύουμε πολύ σε αυτό και πιστεύουμε ότι θα αρέσει και στον κόσμο.

/

Πες μας δυο λόγια για τη νέα σου επιτυχία “Τι δεν καταλαβαίνεις”.
Πήραμε την ατάκα “τι δεν καταλαβαίνεις” που την ακούγαμε σχεδόν όλο το καλοκαίρι παντού, ήταν μία ατάκα που έπαιξε πάρα πολύ και κυρίως στην νεολαία. Ο Κώστας Μηλιωτάκης είχε την φαεινή ιδέα να κάνει ένα τραγούδι που να λέγεται “τι δεν καταλαβαίνεις”, το είπε στον Δημήτρη Τσάφο, ο οποίος μόλις του δώσεις μία ατάκα η μία φράση έχει εκπληκτικό ταλέντο στο να δημιουργεί ένα τραγούδι αυτόματα, και δημιουργήθηκε αυτό, Εγώ προσωπικά μόλις το άκουσα ξετρελάθηκα, με πήρε μαζί πάρα πολύ και ο ρυθμός και η μουσική και ο στίχος. Είπα του Κώστα ότι αυτό είναι το τραγούδι μου και θέλω να το πω. Ήταν από τα τραγούδια δηλαδή που το άκουσα και το ερωτεύτηκα κατευθείαν. Μου άρεσε, μου ταίριασε και φαίνεται ότι έχει ξεκινήσει να πηγαίνει και πάρα πολύ καλά. Ο κόσμος το γουστάρει, το αγαπάει και ανυπομονώ να το τραγουδάω live και στο μαγαζί γιατί είχα αρκετό καιρό να τραγουδήσω στην Αθήνα. Έχω να εμφανιστώ στην Αθήνα από τις αρχές του 2012 που ήμουν στο Romeo, έχουν περάσει λοιπόν αρκετοί μήνες και έχω πολύ μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό που επέστρεψα στην νυχτερινή Αθήνα.

/

Το αφιερώνεις κάπου συγκεκριμένα;

Όχι, δεν θα μπορούσα να πω ότι εγώ προσωπικά το αφιερώνω αλλά βλέπω πως πολύς κόσμος, κυρίως το βλέπω από τα social media, facebook και twitter, βρίσκει που να το αφιερώσει. Κι αυτό είναι το ζητούμενο! Να κάνουμε τραγούδια τα οποία εκφράζουν τον κόσμο και τα αφιερώνει ο ένας στον άλλον, αυτό είναι πολύ ευχάριστο και βλέπω ότι συμβαίνει.

Σε ρωτάω, γιατί οι θαυμάστριες θα ήθελαν να ξέρουν αν είσαι ερωτευμένος ή όχι, παρόλο που γενικά επιλέγεις να κρατάς κλειστά τα χαρτιά σου και να μην προκαλείς.
Όπως είπες δεν μου αρέσει να προκαλώ, δεν έχω προσπαθήσει ποτέ να δημιουργήσω θόρυβο με την προσωπική μου ζωή. Οτιδήποτε κι αν είχε βγει στο παρελθόν είχα παραμείνει μακριά και δεν ήθελα. Κατά καιρούς γράφονται διάφορα αλλά ποτέ δεν σχολιάζω, ποτέ δεν λέω και ποτέ δεν μου αρέσει να δίνω βάση σε αυτά τα πράγματα. Οπότε η προσωπική μου ζωή, έχω την άποψη ότι ανήκει μόνο σε εμένα. Το αν είμαι καλά ή όχι μπορώ να σου πω ότι είμαι καλά, γιατί αυτό πιστεύω πιστεύω ότι ενδιαφέρει γενικότερα όποιον ενδιαφέρεται για μένα. Είμαι πάρα πολύ καλά! Τώρα το αν είμαι με κάποια ή όχι αυτό είναι κάτι το οποίο αφορά αποκλειστικά εμένα.

/

Δουλεύεις ξανά με τον Κώστα Μηλιωτάκη. Τι κάνει επιτυχημένη αυτή τη συνεργασία;
Ο Κώστας έχει το “Τι δεν καταλαβαίνεις” αλλά και το προηγούμενο single μου με τον Δημήτρη Τσάπα, το “Κορώνα γράμματα” και είναι και μαέστρος στο μαγαζί. Είναι ο άνθρωπος που έχει επιμεληθεί το πρόγραμμα.
Με τον Κώστα γνωριστήκαμε πολλά χρόνια πριν, δουλέψαμε πολλά χρόνια πριν, στο ξεκίνημα της πορείας μας. Μου έγραψε στον πρώτο μου δίσκο και στον δεύτερο άλλο ένα τα οποία έγιναν επιτυχίες, το “Δεν υπάρχεις” και το “Τα πάντα όλα”. Ξανασυναντηθήκαμε μετά από κάποια χρόνια, στο Romeo πέρυσι όπου έκανε το πρόγραμμα, κι από εκεί κι έπειτα κολλήσαμε πάρα πολύ. Τα έφεραν έτσι οι συγκυρίες που κολλήσαμε πολύ κατ\' αρχάς σαν άνθρωποι και κατά δεύτερον κολλήσαμε και επαγγελματικά διότι μετά το τέλος του Romeo κάναμε μία πολύ μεγάλη περιοδεία στην Ελλάδα, στην Κύπρο, στο εξωτερικό. Πήγαμε παντού μαζί. Μου έχει γράψει και τα δύο τελευταία μου τραγούδια τα οποία είναι τα δύο πρώτα singles από την τρίτη ολοκληρωμένη δισκογραφική δουλειά που θα κυκλοφορήσει από τη Universal.
Είναι ένας άνθρωπος με τον οποίο ταιριάζουμε πάρα πολύ, είμαστε το ίδιο ζώδιο και οι δύο Παρθενάκια. Οπότε ταιριάζουν τα χνώτα μας, καταλαβαινόμαστε κι έχουμε τρόπο να επικοινωνούμε. Όταν δύο άνθρωποι επικοινωνούνε σε προσωπικό επίπεδο καλά κι όταν υπάρχει και ταλέντο, που ο Κώστας το έχει στον υπερθετικό βαθμό, τότε βγαίνουν πολύ ωραία πράγματα και επαγγελματικά. Αυτό νομίζω ότι συμβαίνει και με εμάς!
By TLIFE

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για πες...