23.10.12

Μπ. Μαγγίρα: Η πρεμιέρα στη Θεσσαλονίκη, τα ταξίδια χωρίς την κόρη της και τα σχέδια για το τραγούδι!

Η Δευτέρα Παρουσία είναι γεγονός! Έφτασε! Πριν βιαστείς να μας χαρακτηρίσεις τρελούς ή λάτρεις των θεωριών του Νοστράδαμου, να σου πούμε ότι πρόκειται για τη νέα μουσικοχορευτική παράσταση στην οποία συμμετέχει η Μπέττυ Μαγγίρα. Θυμάσαι που σου είχαμε πει ότι κάτι ετοιμάζει!

Μέσα στην δύσκολη πραγματικότητα που βιώνουμε, έρχεται μία κεφάτη παρέα και με πολύ χιούμορ, αγαπημένα τραγούδια, ταχυδακτυλουργικά κόλπα και υπέροχες εκπλήξεις θα την κάνουν λαμπερή!

Μαζί με την Μπέττυ θα εμφανίζονται ο Αντώνης Λουδάρος, ο συνθέτης Στέφανος Κόκκαλης και ο άνθρωπος ορχήστρα Manolo Vega! Το TLIFE επικοινώνησε την ανατρεπτική showwoman για να μας πει όλες τις λεπτομέρειες...

Για την παράσταση
Είναι μία μουσική παράσταση και θα γίνεται κάθε Δευτέρα στις 22:00 στο Bungalow White στη Θεσσαλονίκη. Ξεκινάμε 5 Νοέμβρη και θα λέγεται Δευτέρα Παρουσία και πέφτει και Δευτέρα οπότε ταιριάζει ωραία! (γέλια) Ξεκινάμε και αν όλα πάνε καλά θα δούμε μέχρι πότε θα πάνε. Θα δούμε κι από την κατάσταση.... Υπάρχει μία περίπτωση να γίνει διήμερο, απλά θέλαμε να δούμε πως θα πάει και δεύτερον και οι υποχρεώσεις των άλλων δεν το επιτρέπουν. Ο Στέφανος έχει το Τσαντίρι, ο Αντώνης το θέατρο. Βλέποντας και κάνοντας! Ας ξεκινήσουμε πρώτα με το καλό...

Για τους συνεργάτες της

Έχω ξαναδουλέψει μαζί με τον Αντώνη στους “Εντιμότατους κερατάδες” αλλά τώρα και σε live, που δεν έχω ξαναδουλέψει μαζί του με αυτό τον τρόπο. Ούτε με τον Στέφανο έχω δουλέψει παρόλο που έχουμε συναντηθεί σε διάφορα, όπως στη Μενεγάκη. Όσον αφορά τον Manolo είναι συνεργάτης μου χρόνια και στις περισσότερες δουλείες που έχω κάνει είτε μόνη μου είτε με την Ματθίλδη ήτανε, οπότε τον ξέρω.

Για τα ταξίδια μακριά από την κόρη της
Μια μέρα θα ταξιδεύουμε και την άλλη θα επιστρέφουμε. Θα δούμε πως θα είναι κι αυτό. Είναι η πρώτη φορά που θα φεύγω εκτός Αθήνας και έχω και το παιδί και θέλω κι εγώ να δω πως θα γίνεται... Βέβαια και με αγχώνει αυτό, πάρα πολύ. Καλά μόνη της δεν θα είναι, θα έχει τον μπαμπά, την γιαγιά, τον παππού... Κάθεται και με τους παππούδες και με τις γιαγιάδες και τον άντρα μου. Δεν έχω τέτοια θέματα και προβλήματα, είναι μια χαρά. Σίγουρα όμως θα μου λείπει πολύ. Κι αν φεύγω από Δευτέρα απόγευμα για να παίξω βράδυ και να γυρίσω Τρίτη μεσημεράκι, είναι μια μέρα ουσιαστικά. Θα δούμε πως θα γίνει, θα το δοκιμάσουμε!



Για το τραγούδι της και τα μελλοντικά σχέδια (Η Μπέττυ είχε άρει μέρος σε έναν διεθνή μουσικό διαγωνισμό)
Έγινε ο διαγωνισμός και βγήκαμε πέμπτοι. Πήγαμε αρκετά καλά και είχε και χώρες από όλο τον κόσμο. Πιστεύω ότι επειδή έγινε στα μέσα του καλοκαιριού και έλειπα κι εγώ για διακοπές, δεν μπόρεσα να ασχοληθώ όσο θα ήθελα να βρεθεί μία εταιρία να μας εκπροσωπήσει και να εξελιχθεί. Να μπορεί να παίξει και στα μαγαζιά. Θέλει πολύ τρέξιμο όλο αυτό. Εγώ δεν πρόλαβα να ασχοληθώ. Με το που ήρθα από διακοπές λίγο που ξεκίνησαν τα σχολεία, λίγο το πρωί που πηγαίνω στο Κολωνάκι στο καφέ του άντρα, δεν μπόρεσα να ασχοληθώ. Δεν θα το αφήσω όμως έτσι γιατί υπάρχει μία περίπτωση με τον Manolo, που είναι και ο δημιουργός του τραγουδιού, να το εξελίξουμε, να γράψουμε κι άλλα τραγούδια και να κάνουμε μία πιο ολοκληρωμένη δουλειά. Αλλά όλα μαζί δεν γίνονται, σιγά σιγά. Ήταν σαν προάγγελος αυτό!
Με ενδιαφέρει το τραγούδι. Όχι ότι ξαφνικά τα παρατάω όλα και γίνομαι τραγουδίστρια. Παράλληλα,γιατί βοηθάει γιατί μπορούμε να λέμε τα τραγούδια στις ζωντανές εμφανίσεις μας.
By TLIFE

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για πες...