19.4.12

Η σύζυγος του Χ. Βαρθακούρη: Μιλά πρώτη φορά για το γάμο τους και το μωρό που περιμένουν!

Γνωρίστηκαν από το facebook, παντρεύτηκαν και σήμερα έχουν μία ευτυχισμένη οικογένεια. Η Αντελίνα Τελώνη Βαρθακούρη εκμυστηρεύεται στο ΤLIFE πράγματα για την ζωή της με τον τραγουδιστή, το μωρό που περιμένει και την οικογένεια που ονειρεύονται να κάνουν!

Ο Χάρης και η γλυκιά Αντελίνα έχουν αποκτήσει ήδη ένα κοριτσάκι, την μικρή Μελωδία και σύντομα θα αποκτήσουν ένα ακόμα μέλος. Ένα δεύτερο κοριτσάκι, μία ακόμη “βαρθακόρη”! Η Αντελίνα υποστηρίζει πως μετά την γέννησή της Μελωδίας έχει βρει το νόημα της ζωής ενώ ο Χάρης είναι “καψούρης” με τη μικρή. Το ζευγάρι ονειρεύεται μια μεγάλη οικογένεια που θα δώσει χαρά όχι μόνο στους ίδιους αλλά και στον παππού Γιάννη Πάριο και τους άλλους συγγενείς...

Ο κόσμος δεν ξέρει πολλά για σένα. Με τι ασχολείσαι;

Κι ούτε θα πρεπε να ξέρει, αλλά αφού ρωτάς θα σου απαντήσω. Τελείωσα Νομική στην Ιταλία το 2007 αλλά με το που επέστρεψα στην Ελλάδα μέχρι και τους πρώτους μήνες εγκυμοσύνης στην κόρη μου, δούλεψα στην εταιρία του πατέρα μου που εισήγαγε ιατρικά μηχανήματα.
Όταν έφτασα 5 μηνών σταμάτησα κι από τότε ασχολούμαι αποκλειστικά με τον άντρα μου, το παιδί μας και το σπίτι μας. Το καλό , μεταξύ άλλων, είναι ότι τυγχάνει να λατρεύω τη μαγειρική οπότε έτσι πετυχαίνω με ένα σμπάρο δυο τριγώνια. Και κάνω το κέφι μου και τρώμε καλά και κυρίως υγιεινά!
Στο μυαλό μου υπάρχουν βεβαίως δυο-τρία πράγματα με τα οποία θα ήθελα να ασχοληθώ σοβαρά και επαγγελματικά αλλά θα πρέπει να περιμένουν μέχρι να μεγαλώσει λίγο και το δεύτερο μωράκι μας.



Πως έγινε η γνωριμία με τον σύντροφό σου και πως ήρθε η πρόταση γάμου;

Γνωριστήκαμε μέσω του Facebook. Κάποια σχόλια σε φωτογραφίες και στάτους με έκαναν να καταλάβω ότι, αν μη τι άλλο, ήμασταν συμβατοί εγκεφαλικά.
Με τον καιρό κι ενώ αρχίσαμε να μιλάμε όλο και πιο τακτικά, ειδικά το καλοκαίρι του 2009 που ο Χάρης ήταν στην Πάρο κι εγώ στην Επίδαυρο (από όπου κατάγομαι), περάσαμε σε τηλεφωνικές συνομιλίες καθημερινά και με τις ώρες.
Ο Χάρης επέστρεψε στην Αθήνα Τρίτη 6 Οκτωβρίου. Την Κυριακή 10 Οκτωβρίου μού ζήτησε να συζήσουμε και μέχρι σήμερα που μιλάμε, σχεδόν τρία χρόνια, είμαστε αχώριστοι. Πρόταση γάμου, σαν αυτές των ταινιών, με τον άντρα να γονατίζει και να εμφανίζει δαχτυλίδι, δεν έτυχε στην περίπτωση μας.
Ήρθε μια πολύ ευχάριστα απρόσμενη εγκυμοσύνη σχετικά γρήγορα κι επειδή δεν θέλαμε να γεννηθεί το παιδί και να είμαστε ανύπαντροι, χρειάστηκε να επισπεύσουμε τη διαδικασία. Επίσης ήθελα να προλάβω την κοιλιά μου πριν μεγαλώσει πολύ ώστε να χωράει σε νυφικό.

Ο γάμος έχει αλλάξει την σχέση σου με τον Χάρη;
Δε νομίζω ότι ο γάμος άλλαξε κάτι. Με εξαίρεση τις καινούργιες ευθύνες που ήρθαν λόγω του παιδιού, κουβαλάμε την ίδια τρέλα με τη διαφορά ότι την έχουμε υπό έλεγχο πλέον.
Παρόλ'αυτα αισθάνομαι οτι η σχέση μας δυναμώνει μέρα με τη μέρα, ειδικά τώρα που τα πράγματα γενικώς δεν είναι εύκολα για κανέναν αλλά πολύ περισσότερο που περιμένουμε το δεύτερο παιδάκι μας.



Τι είναι αυτό που λατρεύεις σε εκείνον;
Λατρεύω το Χάρη! Όσο κι αν ακούγεται παράξενο, λατρεύω τα πάντα του. Και τα καλά του και τα στραβά του. Δε ντρέπομαι να πω ότι είμαι εξαρτημένη. Με το Χάρη δίπλα μου νιώθω ότι μπορώ να κάνω τα πάντα.

Πόσο άλλαξε η ζωή σου μετά την γέννηση της κόρης;
Ανακάλυψα το νόημα της ζωής! Παρόλο που από τη μία μέρα στην άλλη στερείσαι την ελευθερία κινήσεων που θεωρούσες δεδομένη και είσαι υπόλογος για ένα πλασματάκι που χωρίς εσένα είναι ουσιαστικά ανήμπορο,
αυτό το βάρος της ευθύνης, εμένα προσωπικά, θεωρώ ότι με έκανε και με κάνει καθε μέρα, καλύτερο και πιο δυνατό άνθρωπο.

Τι είναι αυτό που κάνει η μικρή και σας ξετρελαίνει;
Είναι σε μια ηλικία που κάθε μέρα κάνει και κάτι διαφορετικό. Λέει καινούργιες λέξεις, ανακαλύπτουμε νέα στοιχεία στο χαρακτήρα της και οτιδήποτε κάνει μάς ξετρελαίνει.
Εκεί βέβαια που λιώνουμε και οι δύο είναι κάθε φορά που η Μελωδία φωνάζει "μπαμπά" ή "μαμά".



Ο Χάρης πως είναι ως μπαμπάς; Σε βοηθάει με το παιδί;
Ειλικρινά δεν θα μπορούσα να φανταστώ καλύτερο πατέρα από το Χάρη. Είναι τρελός και παλαβός με τη Μελωδία, "καψούρης" αν μου επιτρέπετε την έκφραση.
Την αλλάζει, την κάνει μπάνιο, ασχολείται μαζί της στην παραμικρή ευκαιρία που του δίνεται και είμαι σίγουρη ότι πρέπει να έχει τραβήξει κυριολεκτικά χιλιάδες φωτογραφίες και video από όλες τις δραστηριότητες της μικρής. Το πρώτο μπουσούλημα, το πρώτο βήμα, το πρώτο μπάνιο και οποιαδήποτε σημαντική ή ασήμαντη στιγμή της Μελωδίας.

Είχατε προγραμματίσει το δεύτερο παιδί ή προέκυψε απλά;
Αν εννοείς αν το θέλαμε, ναι, εννοείται. Θέλαμε να κάνουμε γρήγορα ένα αδερφάκι στη Μελωδία ώστε να έχουν μικρή διαφορά γιατί και ο Χάρης και εγώ έχουμε μεγαλούτσικες διαφορές με τα αδέρφια μας και δεν χαρήκαμε παιχνίδι μεταξύ μας. Ενώ δύο χρόνια διαφορά θεωρούμε είναι ιδανική.



Πώς του ανακοίνωσες ότι είσαι έγκυος;

Ενώ για κάποιο λόγο ήμουν σίγουρη ότι ήμουν έγκυος, τα 3-4 τεστ εγκυμοσύνης που έκανα έβγαιναν αρνητικά. Ένα πρωί λοιπόν κι ενώ προφασίστηκα στο Χάρη ότι πάω να βοηθήσω μια φίλη μου σε κάτι δουλειές, πήγα στο νοσοκομείο για να κάνω εξέταση αίματος και να σιγουρευτώ 1000%. Λίγη ώρα μετά κι όταν βγήκαν τα αποτελέσματα και είδα ότι η διαίσθηση μου ήταν σωστή, δεν κρατήθηκα ούτε καν μέχρι να επιστρέψω σπίτι και τον πήρα αμέσως τηλέφωνο και του το ανακοίνωσα.

Ξέρετε το φύλο του; Θέλετε αγόρι ή κορίτσι;
Ξέρουμε το φύλο του, είναι κοριτσάκι και αυτό θέλαμε. Μάλιστα σε κάποια sites αποδίδουν στο Χάρη δηλώσεις που λένε ότι θέλει αγόρι. Αυτές είναι παλιές κι έγιναν πριν καν μάθουμε το φύλο του ΠΡΩΤΟΥ μας παιδιού.
Το κακό είναι ότι στεναχωριέται γιατί σκέφτεται ότι ίσως κάποτε η κόρη μας τις διαβάσει και σκεφτεί ότι δεν τη θέλαμε και προτιμούσαμε αγόρι. Πάντως μετά από δύο κορίτσια, ναι, θα θέλαμε κι ένα αγοράκι.

Σε αγχώνει το θέμα των κιλών; Την πρώτη φορά τα έχασες εύκολα;

Το τελευταίο πράγμα που με απασχολεί είναι τα κιλά. Είναι τόσο όμορφη και ιερή περίοδος αυτή της εγκυμοσύνης και την απολαμβάνω τόσο πολύ που, ειλικρινά, όσα κιλά και να βάλω με αφήνουν αδιάφορη.
Βέβαια αν ήθελα να είμαι ειλικρινής, στην πρώτη εγκυμοσύνη τα κιλά τα έχασα και εύκολα και γρήγορα. Ευελπιστώ και σ'αυτήν.



Ο παππούς πώς νιώθει που θα αποκτήσει σύντομα δεύτερο εγγονάκι;
Ο παππούς, όπως και όλοι οι συγγενείς, χαίρονται με τη χαρά μας.

Ονειρεύεσαι μια μεγάλη οικογένεια;
Τα παιδιά είναι ευλογία. Αυτό είναι κάτι στο οποίο συμφωνούμε και ο Χάρης κι εγώ. Θέλουμε όσο πιο μεγάλη οικογένεια μάς επιτρέψει η οικονομική μας κατάσταση.
Δεν έχει νόημα να κάνουμε παιδιά και να μη μπορούμε να τους προσφέρουμε τουλάχιστον ό,τι προσέφεραν σε μας οι γονείς μας.
Εννοώ μια αξιοπρεπή εκπαίδευση, μια στέγη πάνω από το κεφάλι μας, όσο γίνεται πιο ανέμελα παιδικά χρόνια, ευχάριστες αναμνήσεις και πάρα πολλή αγάπη.

Κάποιοι λένε πως η κρίση δεν τους επιτρέπει να κάνουν παιδιά. Εσένα σε αγχώνει η οικονομική κατάσταση για το μέλλον των δικών σου;
Τη δεδομένη στιγμή αυτό είναι το μεγαλύτερο άγχος μου. Είναι κάτι που με απασχολεί καθημερινά. Προσπαθώ όσο μπορώ, για την ηρεμία όλων μας, να το κάνω στην άκρη και να μην το σκέφτομαι, αλλά είναι δύσκολο.
Είμαι όμως αισιόδοξος άνθρωπος από τη φύση μου και πάντα εύχομαι και προσεύχομαι για το καλύτερο.
By TLIFE

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για πες...