10.6.12

Δεν έχω γνωρίσει μεγαλύτερο μαλάκα...

Η ζωή είναι πολύ απλή. Αυτή είναι η ομορφιά της. Εμείς όμως συνηθίζουμε να την κάνουμε σύνθετη. Μην με ρωτάς, δεν ξέρω γιατί. Εκεί ξεκινάνε όλα μας τα προβλήματα...

Ένα απο αυτά είναι και ο έρωτας. Που μπορεί να σου φέρει τα πάνω κάτω και τα μέσα έξω. Αγαπάς κάποιον, σε αγαπάει κι αυτός και είστε μαζί! It's magic...

Καμιά φορά όμως βάζεις μπροστά άλλα πράγματα και το χαλάς, αυτό το απλό και όμορφο συναίσθημα. Καμιά φορά σου τελειώνει και προσπαθείς να πείσεις τον εαυτό σου ότι δεν είναι έτσι. Καμιά φορά δεν υπάρχει και εσύ το βλέπεις. Εθελοτυφλείς!

Κάπως έτσι την πάτησα κι εγώ! Κρατήθηκα απόκάτι που υπήρχε μόνο στο μυαλό μου το μεγαλύτερο διάστημα. Αρνήθηκα να συμβιβαστώ με την απλή πραγματικότητα. Αγνόησα το ένστικτο μου. Έβαλα ροζ συννεφάκι σε όσα μου έλεγαν οι φίλοι μου και οι γνωστοί μου. Ε, λοιπόν δεν έχω γνωρίσει μεγαλύτερο μαλάκα από μένα...

Το παραδέχομαι! Τα λάθη όμως είναι ανθρώπινα και ευτυχώς διορθώνονται... Ότι αξίζει, στο τέλος κερδίζει! Αν κάνεις τη ζωή σου πιο απλή θα το δεις....


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για πες...