25.8.11

Birthday girl!

Ήρθαν κι αυτά τα άτιμα τα 25! Δεν μπορώ να πω ότι δεν το περίμενα αλλά σίγουρα δεν ανυπομονούσα κιόλας να τα φτάσω αφού πνευματικά έχω μείνει ακόμα στην ηλικία των 20. Το μυαλό μου ίσως να έχει ωριμάσει σε κάποια θέματα αλλά το πνεύμα μου είναι ακόμα λίγο μετά την εφηβεία...

Πάντως η χρονιά αυτή που έρχεται είναι ορόσημο για την υπόλοιπη ζωή μου, χωρίς να έχει ιδιαίτερη σημασία το γιατί και το πως. Ξεκίνησε άλλωστε τόσο όμορφα όσο θέλω να είναι και η υπόλοιπη χρονιά αλλά και η υπόλοιπη ζωή μου...

Χθες, ήμουν το birthday girl σε ένα surprise party που για μένα σημαίνει πιο πολλά από μια απλή γιορτή. Δεν θα μπορούσα να φανταστώ κάτι καλύτερο γιατί τελικά δεν έχει σημασία που είσαι και τι κάνεις αλλά με ποιον είσαι και με ποιον το κάνεις. Και χθες ήμουν με ανθρώπους που αγαπώ και πέρασα τα πιο όμορφα γενέθλια.

Τα είχα όλα... Μπαλόνια με αστείες, ειλικρινείς και αγαπημένες ευχές να κατακλίζουν το χώρο, φαγητά φτιαγμένα με τα πιο αγνά υλικά και από τους καλύτερους chef, ποτά προσεκτικά επιλεγμένα από τους ειδικούς, μουσική από τους καλύτερους dj's και φυσικά την καλύτερη παρέα!!! Ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου όλους μαζί και καθέναν ξεχωριστά!

Today is the firts day of the rest of my life... και θέλω να έχω πάντα στη ζωή μου ανθρώπους σαν κι εσάς!

2 σχόλια:

Για πες...