10.7.11

Το καλοκαίρι αυτό στον ουρανό!

Θέλω, θέλω, θέλω! Να ερωτευτώ και να νιώσω ότι πετάω μέχρι τον ουρανό...

Πόσο δύσκολο είναι να έρθει ένας τέτοιος έρωτας στη ζωή μου; Ένας έρωτας που δεν θα μου δώσει παραπάνω από αυτά που θέλω και δεν θα μου πάρει παραπάνω από αυτά που έχω να δώσω... Και τι είναι αυτά που θέλω; Μια κουβέντα, ένα χάδι, ένα χαμόγελο, ένα γλυκό μήνυμα στο κινητό, μια ανοιχτή αγκαλιά γεμάτη υποσχέσεις... Ζητάω πολλά; Αυτά μπορώ να δώσω και αυτά μόνο ζητάω.

Έναν έρωτα που θα με κάνει να ξεκολλήσω από ένα παρελθόν που δεν μου άφησε κάτι πέρα από ωραίες αναμνήσεις. Ένα παρελθόν που με κράτησε πίσω, ίσως γιατί εγώ ήθελα να κρατηθώ, αλλά που δεν έχει τίποτα παραπάνω να προσθέσει στη ζωή μου. Αντίθετα μπορεί να μου αφαιρέσει την χαρούμενή μου διάθεση. Και δεν θέλω να συμβεί αυτό διάολε γιατί είναι καλοκαίρι!

Και το καλοκαίρι κρατάει τρεις μήνες μόνο άρα δεν είναι για να χάνεις χρόνο σε κολλήματα και σαχλαμάρες αλλά για να βλέπεις την ζωή λίγο πιο αισιόδοξα. Και αν χρειαστεί να πιεις κι ένα ποτηράκι παραπάνω να σε βοήθησει να "λυθείς".

Δεν είναι τυχαίο που υπάρχουν τόσα πολλά τραγούδια για καλοκαιρινούς έρωτες. Έρωτες που απλά δίνουν μία πινελιά χαράς στη ζωή σου. Ξέρεις πως θα τελειώσουν με το τέλος των διακοπών σου αλλά δεν σε πειράζει γιατί έχεις ρουφήξει κάθε στιγμή και έχεις περάσει τέλεια!

Αυτό είναι έρωτας άλλωστε! Να περνάς καλά και να μην έχεις τίποτα να σε κάνει να χάνεις το χαμόγελό σου. Να σε κάνει να ξεχνάς ότι μπορεί να σε πλήγωσε και να συνεχίζεις με περισσότερη όρεξη για ζωή...

Και όλοι αξίζουμε έναν τέτοιο έρωτα! Ειδικά όσοι έχουμε φάει τα μούτρα μας στο παρελθόν από κάτι που πιστέψαμε πως είναι πιο μαγικό από όσο ήταν στην πραγματικότητα. Είμαι κι εγώ ανάμεσα σε αυτούς. Είχα την ανάγκη να πιστέψω σε κάτι που είναι ιδανικό αλλά τελικά ίσως δεν άξιζε τον κόπο να εξιδανικεύσω κάτι που τελείωσε...

Καιρός να πάμε παρακάτω, με άλλα πιο ωραία πράγματα.... Με έρωτες αλήτες που μοσχοβολούν τεκίλα! Με έρωτες κλέφτες, έρωτες πειρατές, έρωτες αγιάτρευτους αλλά χωρίς καημούς αυτή τη φορά.

Θέλω, θέλω, θέλω! Να ερωτευτώ  και να νιώσω ότι πετάω μέχρι τον ουρανό... Και θέλω να γίνει μέσα στο καλοκαίρι αυτό!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για πες...